4.časť

113 3 0
                                    

Crrrrrrn........bože zase ten budík. Ale teším sa na prvý deň v škole. Aby som všetko stihla radšej som hneď vstala. Išla som do kúpeľne kde som vykonala rannú hygienu. Potom som sa namaľovala, obliekla a očesala. Vlasy som si nechala rozpustené a obliekla som si:

 Vlasy som si nechala rozpustené a obliekla som si:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chcela som si dať ešte náušnice od babky. Ale nevedela som ich nájsť. Strašne som sa ľakla že som ich stratila. Boli pre mňa vzácne. Prehľadala som celú izbu ale nenašla som ich. V tom do izby prišla Emma. ,,pohni nestihneme, už máš nachystané palacinky" povedala moja ségra. ,,ja už som nachystaná dávno ale neviem nájsť tie naušnice po babke" povedala som vystresovane. ,,ale veď sú na stole" povedala Emma. Pozriem sa na stôl a oni tam naozaj boli. ,,som asi slepá" povedala som pomedzi smiech. ,,okej daj si ich a poď už jesť" povedala Emma a odišla. Rýchlo som si dala naušnice a zišla dole. Boli tam už všetci. ,dobré" povedala som. ,,dobré" odzdravili. Keď sme dojedli išli sme sa obuť a vyrazili sme do školy. Vystúpili sme pred školou. Bola naozaj veľká oproti našej na Slovensku. S mamou a Emmou sme išli do riaditeľne. ,,Dobrý deň" slušne sme pozdravili. ,,Dobrý deň slečny" odzdravila nás riaditeľka s úsmevom na tvári. Zobrala mikrofón a povedala do rozhlasu ,, Marcus a Martinus Gunnarsen ihneď sa dostavte do riaditeľne. S Emmou sme na seba hodili pohľady ala jižiši ja sa zabijem. Prečo oni?

Martinusov pohľad:

Práve sme mali matematiku keď sa ozval rozhlas. ,,Marcus a Martinus Gunnarsen ihneď sa dostavte do riaditeľne. S Macom sme na seba pozreli pohľadom ala ježiš čo sme zase spravili? Tak sme sa teda zdvihli zo stoličiek a išli sme do riaditeľne. Keď sme tam prišli sedeli tam dve dievčatá asi s mamou. Tá jedna blodínka bola nádherná. Všimol som si že Maca zaujala tá hnedovlasá. ,,chlapci toto sú vaše nové spolužiačky Emma a Anett". Takže moja vysnívaná sa volá Annet. Krásne meno. Asi som sa zamiloval. Ale aj Mac nejako divno (zamilovane) pozeral na Emmu. ,,Chlapci dnes sa Vám ruší vyučovanie lebo celý deň budete dievčatám ukazovať školu, okolie a dáte im učebnice z knihovne a všetko učivo od začiatku roka ktoré nepreberali" povedala riaditeľa a my s Macom sme na seba pozreli víťazným pohľadom.

Anettin pohľad:

Prišli do riaditeľne. Chlapci toto sú vaše nové spolužiački Emma a Anett. Všimla som si že Mac sa pozerá trochu zamilovane na Emmu. Alee.......Martinus sa stále pozeral na mňa. To trápne ticho zachránila riaditeľka,,chlapci dnes sa Vám ruší vyučovanie lebo celý deň budete dievčatám ukazovať školu okolie a dáte im učebnice z knihovny a všetko učivo od začiatku roku ktoré nepreberali". Tak sme teda išli najprv na prehliadku školy. ,, ďakujeme za deň bez učenia" povedal Tinus. ,, nemáte začo" zasmiali sme sa. Keď sme prešli celú školu išli sme si pre učebnice. Nebolo ich tak veľa. Mali by nám dať ešte učivo a poukazovať okolie ale už končí škola tak sme sa dohodli že po škole pôjdu chalani k nám a dajú nám to učivo a potom pôjdeme von. Chalani si išli do triedy pre veci a išli sme spolu domov.

Keď som prišla domov nikto nebol doma. Potom som na kuchynskej linke zbadala lístok. Bolo tam napísané:

Ahojte babi,

s ockom sme išli na služobnú cestu a prídeme až za týždeň. Takže veríme že sa o seba dokážete postarať sami. Môžete si domov pozvať aj kamarátky len prosím nerozbite pól domu. A zabudni na to že si pozveš na noc nejakých chalanov

S láskou mama a oco.

Nad listom som sa pousmiala. Je 13:30 a o 14:30 majú prísť chalani takže sa idem ešte osprchovať a upratať si izbu aby som nezomrela od hamby za ten bordel😂keď som mala aj upratané a bola som osprchovaná bolo 14:15 čiže mám ešte 15 minút tak som spravila popcorn a do misky som dala chipsy. Bolo presne 14:30 a v dome sa ozval hlas zvončeka. Išla som otvoriť.

_______________________________________________________
Ahojte. Toto je ďalšia časť. Dúfam že sa páči. Ak ano tak dajte vote a napíšte mi nejaký komentár. A budem rada ak mi napíšete v čom by som sa mala zlepšiť a čo zmeniť. Lebo toto je môj prvý príbeh a neviem moc ako na to. Toto je zatiaľ moja najdlhšia časť. Má 714 slov❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

My a oni? Nikdy! {M&M}Where stories live. Discover now