Obudziłam się w swoim łóżku ale coś mi nie pasowało popatrzyłam przez okno i dostałam palpitacji serca przecież jest środek nocy to ile ja spałam?!
Wstaje w tępie ekspresowym, dotykam stopami zimnej podłogi krzyknęłam Fuck następnie wybiegam z pokoju ale potykam się o próg i upadłam i wrzasnęłam Cholera. Zbieram swoje ciało w jedną całość i lecę do kuchni, wpadam na Michaela. Trzymał on w ręce szklankę z wodą, która rozbiła się gdy obydwaj spadliśmy na podłogę. Nie powiem było niezręcznie, obydwaj nie wiedzieliśmy co mamy zrobić ale w końcu ja podniosłam się pierwsza on za mną. Po chwili uśmiechnął się słodko STOP CO JA MYŚLĘ?! i powiedział tak:
- Zostałem cię pilnować tak mi twój brat kazał.
- A gdzie on jest?!
- W studiu
- Nosz ku**a, co za małpa!
- Co się stało?
- Miał mnie zabrać do studia-stoję kipiąc ze złości-co za...
- Młoda spokojnie już tam jedziemy
Po tych słowach trochę się uspokoiłam i zebrałam to co miałam wziąć. Kenji zrobił to samo i wyszliśmy. Nadal nie mogę się przyzwyczaić do nowego miejsca zamieszkania. Po chwili usłyszałam jak Shinoda odkaszlną i zorientowałam się, że stoję w miejscu z otwarta buzia. W jednej sekundzie zamknęłam ją i moje policzki same z siebie podkreślam same z siebie zaczerwieniły się idealnie pod kolor średniego w wielkości raka. Mikey zaczął się śmiać. Po tym „lekkim" zażenowaniu wsiedliśmy do jego samochodu i pojechaliśmy do studia. Podróż minęła nam w milczeniu. Gdy weszliśmy do studia widok jaki tam zastaliśmy nie wiem co bardziej wywołał śmiech czy zdziwienie, bo napewno tego po dorosłych muzykach się nie mogliśmy spodziewać. Chester stał w różowej falbaniaste sukience na środku studia i tańczył coś co chyba miało przypominać balet a reszta zespołu wygrywała my różne rytmy do której zespołowa baletnica tańcowała. Gdy zorientowali się, że przybyliśmy nie wiedzieli co mają ze sobą zrobić no przecież toż to nawet koło dorosłego zespołu nie leżało. Wtedy....
__________________
Witam i powracam, dość długo mnie nie było przez problemy w życiu. Co było dalej to napisze w następnym rozdziale. Proszę o jakąś ocenkę i może gwiazdkę😏😏dziękuje 💕
CZYTASZ
Otwórz oczy | Brad Delson
FanficO zwykłej dziewczynie z sierocińca której życie wywraca się do góry nogami. Zapraszam do czytania.