Azi de dimineața m-am trezit mai devreme ca am avut și facultate și tote asta da No...asta nu contează azi e ziua unia dintre cei mai buni prieteni ai mei și acela e Urs.
Sper ca o sa ii palaca surpriza pregătită de noi.
Surpriza noastră e sa îl ducem la BoomCrib și acolo sa fim toți din Haha și familia lui.
Plănuim asta de vreo 3 zile dar vorbeam doar cand el nu era in preajma noastră.
Revenind Urs azi a crezut ca am uitat de ziua lui dar nu , nu am uitat cum crede el. Și cum mai avem doar o ora jumate sa ajungem cu el m-am hotărât sa merg sa le zic și celorlalți sa începem sa ne pregătim...eu mi-am făcut un dus înainte sa ma gândesc la asta și acum sunt doar in lenjeria mea intimă și un prosop ca sa nu îmi dureze mult...sau gen sa nu aștept sau sa aștepte după mine ceialalti.
Așa ca m-am dus repede jos așa cum eram.
Jos(D): baaai amu sus și faceți dus și imbracati-va
(B): aaa după ce faci tu dus ne anunți și pe noi ca mai avem puțin timp ?
(D): ămm da...pentru ca in 30 de minute vine Urs de nu știu unde și in total mai avem o ora jumate sa ajungem acolo....
(B); io la dus atunci băieți ( spune și sare ca Fulgeru de pe canapea și merge la baie )
Și noi am început sa radem ca descreierați.
(D): okey...asta o fost ciudat ( spun eu încă râzând )
(J): întrebarea mea ii de ce nu ai venit și tu măcar îmbrăcată jos cu ceva...ca no...
(D): ca sa va zic și vouă...acuma hai sus.
(Băieți): gata boss
(D): hoho tu( și îl iau pe Juno de mâna ) da tu ma aștepți
(J): asta ii o invitație sa vin sa te ajut sa te îmbraci
(D): Juno..
(J): sti ca te iubesc , nu ?
(D): da și eu te iubesc
(J): ai sti ca o data și o data o sa trebuiască sa accepți sa o facem (zice cu o fata mai perv )
(D): tote la timpu lor draga (și ii face cu ochiul ) da mai exact ce fa facem ? ( spun mai curioasa acuma )
(J): multe acolo in camera și baie
(D): hă?!? Explicate (spun amuzata fiindcă a făcut o fata amuzanta )
(J): oo pai sa zic așa ...dus împreuna sti și tu dușuri de cuplu
(D): arr
(J): lasă-mă sa continui...nebuni in camera sau pe unde apucam ( spune zâmbind și eu dându-mi o palma peste frunte) și sa ne îmbrăcăm împreuna unu pe altu.
(D): dacă vrei io te sjut sa te îmbraci da io încă nu îs pregătită pentru tot ce și zis...
(J): aww bine iubire
(D): da un pupi nu îmi dai ?
(J); cum sa nu * spune și mai urca o treapta ca sa ajungă la mine da noi vorbeam pe scări
Revenind după ce a urcat o trepta pana la mine și-a atins buzele ușor de ale mele și ne sărutăm lent pana la un moment dat Cand sa auzit o usa și ne desprindem din sarut*
(B): baaa voi de atunci nu v-ați pregătit ?
(D): Cale sau Sorin unu din voi poate intra la dus...uite ne pregătim ( și atunci se bagă Sorin repede in baie sa facă dus ca el a ajuns primul )
(B): in fine....
(D): iubire hai in camera
(J): bine
In camera(J): ma ajuți sa îmi aleg haine cu care sa ma imbrac ?
(D): o da
După ce ma uit printre hainele lui timp de câteva minute ii aleg ceva și i le dau iar apoi eu ma inschimb..ma bag in dressing și imi pun astea pe mine(Fără geanta )
Și apoi ies fin drresing .
(J) iar ești dezbracata....
(D) cum îs dezbrăcată ? Am haine pe mine
(J): pai rochia ii prea scurta...
(D): hai ma Juno iubire...
(J): Off bine... da te îmbraci atunci și de ziua mea tot cu rochie...ca dacă nu ma supăr
(D): eu îs de-acord...da acuma du-te la dus
(J): bine
CITEȘTI
My idol , My love ||SHOT||
FanfictionBuna , eu sunt Denisa dar mi se spune Deni sunt o fata de 19 ani . Citiți și o sa aflați mai multe