👇vă rog să citiți nota de la final👇Deni PoV*
Azi dimineața eu împreuna cu Oana , Bia , Cale , Sorin și Urs ne-am trezit mai devreme lasându-l pe Juno sa doarmă mai mult fiindcă noi vroiam sa ne organizăm. Sorin s-a apucat sa ii facă lui Juno și noua micul dejun împreuna cu un suc de portocale .
(D): băă sper ca o sa ii placa ce am făcut
(U): stai liniștita...o sa ii placa mai ales ca surpriza ii e la studio
(D): sper...Sorin ai terminat aleă sa merg cu ele in camera?
(S): imediat
(D): Okey...
După încă câteva minute Sorin a terminat cu totul și mi-a pus pentru mine și Juno separat pe o tava cu cara am plecat in dormitor.
(D): mersi...ne vedem mai târziu
(S): n-ai pentru ce
(U): da sa nu uiți sa îl aduci pe la 17:30 Okey??
(D): încerc...paaaIar apoi m-am dus in dormitor la mine și la Juno unde inca Juno dorme așa ca m-am hotărât sa las tava pe noptiera și sa ma duc la el și sa încep sa îl trezesc cu sărutări pe toată fata inclusiv pe buze pana Cand am văzut ca nu merge m-am hotărât sa ii mușc buza de jos și așa l-am văzut deschizând ochi și el a început sa ma sărute iar eu răspunzându-i.
(D): Neața iubire , la mulți ani!
(J): mersi iubire ( spune și ma săruta dinou )
(D): uite astea îs pentru noi( spun și iau tava de pe noptiera ) sau gândit ceilalți sa ne lase pe noi sa luam micul dejun împreuna acuma
(J): oo super ....dar ei unde sau dus ?
(D): nu știu...dar Serif nea anunțat ca la pe la ora 17:30-18:00 sa fim la studio
(J): mm bine...
(D): acuma hai sa mâncam
(J): hai
După ce am mâncat eu am dus tava inapoi jos și am pus totul la spălat iar apoi am urcat inapoi la Alex.
(J):Deni?!?
(D); Da , Alex iubire ce ii ?
(J): Nimic, da vi lângă mine sa mai stam puțin ?
(D): da, normal
Iar apoi m-am dus lângă el inapoi in pat cu capul pe pieptul lui .
(J): și ce facem azi pana trebuie sa mergem ?
(D): pai...ce vrei tu ( spun ridicându-mi capul de pe pieptul lui si uitândumă la el)
(J):ăăm..Okey atunci o sa ma gândesc la ce(spune rânjind mai pervers)
(D): noo...nu te gândi la perversități iarăși
(J): bine...dar sti ca o data și o data tot o sa o facem nu??
(D): cât de curând...
(J): mrr îmi place ce ai zis acuma...
(D); Alex...te pedepsesc și nici in curând No sa mai existe...
(J): bine mama îs cuminte
(D): așa bun baiat...
(J): da fi și tu atuci fetița cuminte
(D): bine tata ( spun râzând dar el îmi prinde obraji cu mâinile lui și ma săruta )
(J): așa te vreau da ???(spune râzând și el )
(D): bine , acuma hai sa ne uitam la un film aici (spun luând telecomanda )
(J): Okey
*****După ce ne-am uitat la un film pe care l-am găsit pe un canal am început sa ne mobilizam și noi puțin.
Eu m-am dus sa fac un dus după care m-am inschimbat așa:Nu m-am machiat de loc iar parul doar l-am aranjat puțin ca in poza
Iar apoi Juno a făcut un dus și sa îmbrăcat așa :(D): ești gata ?
(J): da hai sa mergem
(D); stai sa îmi iau cheile de la mașina
(J); Okey
Iar după ce mi-am luat cheile de la mașina am plecat...noi mergeam spre mall ca sa mai luam una alta pentru casa ca nu mai aveam nimica.*La mall*
(J): și cum facem ca sa terminam totul mai repede ?
(D): pai doar mâncare ne trebuie așa ca eu ma duc la aia de animale și tu la aia de oameni...
(J): perfect și după unde ne întâlnim ?
(D): pai...după ce termin vin și te caut
(J): perfect atunci ne vedem (spune și merg către el și îl sarut scurt )
Iar apoi fiecare pleca in direcți diferite.Eu am mers spre mâncarea de animale pentru ca acuma nu mai sunt doi câini ci trei și pe lângă mai e și Oscar care e un pisoi.
Iar după ce eu mi-am terminat treaba m-am dus pe unde trebuia sa fie Juno căci eu nu aveam cărucior la mine...cât de cretina îs uneori...
iar Cand l-am găsit Insfarsit după o groaza de timp am pus toate alea in cărucior.
(J): ai asigurat câini pentru tot anu (spune râzând )
(D): shtt... ei îs devină ca îs mâncăcios
(J): bine,bine
(D): in fine...am nevoie la toaleta voi reveni imediat ( defapt ma duceam sa ii ridic cadoul)
(J): bine o sa te aștept la mașina atunci ca acuma termin și eu
(D): bineIar apoi plec repede de unde trebuia sa ii ridic cadoul pentru ca l-am comandat pentru da ...nu îmi plăcea ce se găsea fix in magazin...dar tot de la același magazin i-am comandat dar eu le-am spus cum sa arete.
M-am dus și i-am luat cadoul care era un ceas negru cu inițiala A de la numele lui. După ce l-am luat l-am pus intr-o cutie și bine ca aveam o geanta azi in care sa îl ascund . Apoi m-am dus in parcare la mașina unde ne-am înțeles ca ne vedem.(D): ma aștepți de mult ?
(J): nu tocmai ce am ajuns
(D); a Okey , hai sa mergem ca deja ii ora 15:20 ca ii târziu deja
(J): da unde te grăbește așa ?
(D): secret... acuma sus in mașina
(J): mbine...•In apoi acasă•
(J): pe bune acuma ce te grăbește așa ?
(D): nu îți pot zice
(J): de ce ?
(D): eu pun aici întrebările iubire (spune și vine către mine și ma musca ușor de gât *eram in bucatarie*)
(J): sigur baby ? ( de aici încep ambii sa vorbească cu o voce senzuala )
(D): da fiind ca asta e teritoriul meu ( spun și ii las și eu un semn pe gât ) și tu ești proprietatea mea
(J): complet de accord ... fiindcă și tu ești proprietatea mea ( spune și începem sa me sărutăm și El ma punea pe blatul de la geam cu picioarele in jurul taliei lui și cu mâinile ii înconjuram gâtul și el mie talia cu mâinile lui )
(D): ARR
(J): mrr
(D): uh
(J): ahh
(D): ce dracu facem ? (Spun eu mai amuzata)
(J): n-am nici cea mai mică idee de ce ziceam alea ( spune și el amuzat)
(D): Alex ii târziu , acuma in mașina.
(J): Okey...
(D): a da puneți asta la ochi ( spun dându-i o eșarfa )
(J): de ce trebuie sa o port ?
(D): doar pune-o
(J): bine..io știu ca îs frumos și tote cele dar dacă vrei sa îmi dai veol fă-o măcar în casa...
(D): nu îți fac asta....dar nu se numește așa dacă îți place
(J): Okey...cum zici tu
(D): in fine...hai sa mergemI-am pus lui Juno eșarfa iar apoi l-am condus pe Juno cu greu spre mașina si l-am pârâți n spate iar eu pe locul de șofer.
Cand am ajuns in parcarea de la studio am parcat mașina le un loc liber iar apoi l-am ajutat pe Juno sa se dea jos din mașina iar apoi am închis mașina.
Pe Juno l-am condus in studio cu greu plus ca era la al doilea etaj unde ne vedeam cu restul.Cand am ajuns era întuneric înăuntru așa ca i-am dat eșarfa lui Juno jos și atunci au aprins restul luminile.
*Juno PoV*
Cand Denisa mi-a dat eșarfa aceea jos de la ochi am rămas surprins ca mi-au făcut cu toți aceasta surpriza.
Au aprins luminile și au început sa strige cu toți "La mulți ani!"
Acolo erau mai mulți din studio plus soramea care era lângă Deni cu un torționari mâna...adică erau amândouă in fata mea cu acel tort in mâna. Și după ce mi-au cântat "La mulți ani!" Deni și Ana îmi zic deodată:
(D&A): hai, puneți o dorința
(J): okey( stau și ma gândesc puțin iar apoi suflu in lumânări) voi toți ați făcut toate astea ?
(A): Deni a avut ideea asta.
(J): mulțumesc mult iubit-o
(D): pentru tine ori ce (spune și o sarut) acuma hai sa ne distram și noi
(Toți ): hai
Și am început sa ne distram acolo cu toti și pot sa zic ca m-am distrat foarte bine acolo cu toți prieteni mei, iubita și soramea'
Ne-am distrat pana pe la vreo 3:30 iar apoi am început sa strangem mizeriile iar apoi ne-am dus in camere cu toți și ne-am băgat in pijamale fiindcă eram obosiți .Hey , stiu ca a trecut ceva timp de la ziua lui Juno dar nu am avut prea mult timp sa scriu...și dacă aveam era foarte târziu.
Dar sper ca va plăcut acest capitol și sa ni va supărați ca a întârziat atâta.
Bafta la școala mâine.Byee
CITEȘTI
My idol , My love ||SHOT||
FanfictionBuna , eu sunt Denisa dar mi se spune Deni sunt o fata de 19 ani . Citiți și o sa aflați mai multe