*cinsellikten rahatsız olanlar uyarılır*
Kafamı siktiğimin sert sırasından kaldırdım. Uyurken birbirine girmiş saçlarımı elimle düzelttim. Gürültüden anlaşıldığına göre Bayan Watson hala gelmemişti. O kadının şimdiye kadar gelmiş ve beni sözlüye kaldırmış olması gerekiyordu. Hala gelmediğine göre ölmüş olmalıydı. Neyse ne umrumda değildi. Tekrardan uyku pozisyonumu alıp uyumama devam edeceğim sırada sınıf kapısı aralandı.
Gözlerim korkuyla aralanan kapıda Bayan Watsonu arıyordu ki. İnsanı içine çeken bal rengi gözler ve sanki öyle durması için saatlerce uğraşılmış saçlar ve yapılı bir vücutla içeri bir ilah girdi adeta. Tanrım bu çocukta neydi? Oldukça genç görünüyordu. Staj için gelmiş olabilirdi.
Arkasını dönüp tahtaya ismini yazdı.
Justin Bieber. İsmi bile çok hoştu. Sınıfın ortasında durmuş konuşmak için sınıftaki fısıldaşmaların bitmesini bekliyor gibiydi."Artık biyoloji derslerinde beraberiz. Şimdi okulda ki ilk günümde ders işlemeyeceğimi düşündüyseniz ne üzücü çünkü işleyeceğim"
Böyle bir öğretmeni ve Bayan Watson'dan kurtulmayı hak edecek ne yapmıştım bilmiyorum. Ultra yakışıklı yeni öğretmenim Justin Bieber derse geçtiğinde dersi dinlemeye karar verdim.Ders boyunca gözlerimi dudaklarından, açık bileğinden gözüken dövmelerinden, sıkı bacakları ve büyüklüğü pantolondan bile belli olan aletininden alamamıştım. Bu kadar yakışıklı olması dersi dinlemek yerine onu izlememe sebep oluyordu. Bana baktığını hissettiğimde ise gözlerimi kaçırmıştım. Kesinlikle benim bir aptal olduğumu düşünüyor olmalıydı. Sanırım onu gözlerimle taciz ettiğimin farkına varmıştı.
Öğle arasında Jena ile kafeteryada oturduğumuzda, neredeyse tüm okul onun hakkında konuşuyordu. Bay Bieber. Ben de şu an tam olarak Jena ile onun hakkında konuşuyordum. Gerçekten kusursuz biriydi. Eğer Tanrı'nın varlığını bilmeseydim ona tapabilirdim.
"Onun sevgilisi olsaydım beni saatlerce becermesine kesinlikle izin verirdim"
Jena'nın onun sevgilisi olsaydımla başlayan 1000. cümlesine kahkaha attım. Anlaşılan Bay Bieber'dan fazla etkilenmişti.
"Öyleyse bunları -Bay Bieber ile Edepsiz Düşlerim- olarak akşam okulun sitesine girip yazarsın Jena ne dersin." Okuldakiler genelde o siteye okul gündemi hakkında dedikodu ve saçma sapan düşünceleri isimlerini belirterek ya da gizleyerek yazarlardı. Şimdi site kesin Bay Bieber hakkında yazılanlarla dolacaktı. "Neden olmasın ki belki oda yazdıklarımı okur sonra etkilenir beni bulur ve benimle öpüşür."Jena gerçekten çok aptaldı. Her kelimesine gülmekten nefes alamıyordum. Bide bunu yüzündeki o aptal ama ciddi ifadesiyle söylüyordu. Bu da durumu daha komik yapıyordu. Gülmeyi kestiğimde Jenayı bu saçma düşüncesinden uzaklaştırmak için konuştum. "Bay Bieber'da zaten okulun sitesine girip ergen kızların kendisine yazdıklarını okuyacaktı. Gerçekten saçmalama Jena, beni güldürüyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biology Teacher
FanfictionTekrar suratıma doğru eğildi ve tahrik edici sesi ile fısıldadı. "Öyleyse bunu bana kanıtlamak için ders bittiğinde odamda ol."