"sence hangisi daha güzel durur?"
taehyung'un kemikli elleri esmer teninin üzerinde uygun bir yer bulmaya çalışırcasına gezinirken, gözlerini siyah saçlı admın oldukça yoğun bakan gözlerine çıkardı ve cevabını bekledi. kendisine yukarıdan koyulaşmış gözleriyle bakan adam, tuvali olarak kullandığı boyalarla bezeli kollarını tişörtünü sıvayarak özgür kıldığında, dudağıyla burnu arasındaki piercinginin hareket etmesini sağlayarak yaramaz bir gülümseme takındı.
"nereye yaptırdığınıza göre değişir, taehyung-ssi."
esmer adamın köprücük kemikleri üzerinde gezen zarif elleri hareketi keserek, gördüğü andan itibaren dokunmak istediği sıkı kolları bilmem kaçıncı kez süzerken ellerini üzerlerine yerleştirdi ve oturduğu siyah koltuktan kalkarak gencin hizasına geldi.
"henüz nereye yaptıracağıma karar vermedim.." elleri rahat durmadan genç adamın kollarında turlamaya devam ederken, gözlerini kendisini çoktan sarmış olan gözlerden ayırmıyordu.
"belki yardımcı olmak istersiniz diye tercihi size bıraktım, jungkook-ssi."
"hm.." gözlerindeki yaramaz pırıltılar eksilmeden yerini korurken soğuk ellerini, kendisini arsızca süzen esmerin beline yerleştirdi. sürat kaybetmeden aşağılara doğru yol izleyen, erkeksi ve yüzüklerle süslenmiş eller dar pantolonunun üzerinden kalçasına doğru inerken, esmer adam dudaklarını dişleri arasına aldı ve aralarındaki küçük oyuna ayak uydurmaya devam etti.
"vücudunuzun görünen bir yerinde olursa gözünüzü yorabilir ama.." karşısında kesik nefesler alan adam konuşmasını zorlaştırırken sözüne kaldığı yerden devam etti. "fazla göze çarpmayan bir yerde olursa daha çok hoşunuza gider."
"neresi mesela?"
esmer olanın elleri altında gittikçe gerginleşen kollar, genç adamın üzerinde bıraktığı etkiyi anlamasını sağlarken yüzünde oluşan halinden memnun gülümseme, hayranı olduğu ellerden birinin bacağını sarması ve aralarındaki mesafeyi sıfıra indirmesi ile yüzündeki asılı kalırken sırıtma sırası siyah saçlı adama geçmişti.
"mesela.." arsızca kalçasında gezinen eller, rotasını değiştirerek daha tehlikeli bölgelere doğru ilerlerken, esmer adamın parmak uçları, ellerini vücuduna mühürlemiş olan adamın keskin çene hattı boyunca gidip geliyordu.
"mesela?"
istekle dolu hareketleri devam ederken, arsızca birbirlerinin gözlerine bakmayı da ihmal etmiyorlardı. jungkook'un elleri karşısında darmadağın olmuş, fakat gözlerindeki arzuyu kaybetmemiş esmer adamın şekilli vücudunu turluyordu. taehyung'un her seferinde karşısında yıkılmasını zevkle izliyordu ve üzerinde bıraktığı etkiyi bilmek hoşuna gidiyordu.
ellerinden birini esmer teni saklayan gömleğin içinden ilerleterek beline yerleştirdiğinde, dudaklarını da eş zamanlı olarak birleştirdi. esmer olanın kollarını sıkıca saran elleri yerini değiştirip boynuna ilerlerken, amaçlarından sapmış, birbirlerinden başka bir şeyi görmez olmuşlardı. taehyung'un aklından uçup giden dövme yaptırma fikri yerini jungkook'un ellerine, kaslı kollarına ve aceleci hareketlerine bırakmıştı.
her seferinde olduğu gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jk's studio | taekook ✓
Fanfictaehyung'un aklından uçup giden dövme yaptırma fikri, yerini jungkook'un ellerine, kaslı kollarına ve aceleci hareketlerine bırakmıştı. her seferinde olduğu gibi. [tek bölümlük.]