TABLONUN SIRRI ÇÖZÜLDÜ

6 2 1
                                    

Yine bir sabah uyandım. Tablo baş ucunda duruyordu. Ama nasıl olabilirdi? Aslın da buna alışmam gerektiğini düşünüyordum. Ama bu nasıl bir tabloydu , iki de bir yer değiştirip duruyordu.
Aklima bir fikir gelmişti acaba bir şeyler öğrenebilir miydim ?
Hemen kamera satan bir mağazaya giderek oradan bir kamera almaya karar verdim. Planımı uygulamaya başlamıştım. Annemden izin alarak hemen kamerayı alıp geldim. Çantama koymuştum.
Çünkü annem benim ona dediklerinden sonra beni psikolojik doktoruna bile götürmeye karar bile vermişti ki ben zor geri çevirebilmiştim. Ama şimdi tekrar kuşgulanmasını istemezdim, hızlıca odama çıkarak kamerayı gizli görülmeyecek bir yere sakladım. Daha sonra da odadan uzaklaştım.
Çok heyecanlıydım ama yine de bir şeylerden korkuyordum ya kamerada kötü bir şey görürsem,
ya o tabloyu benim odama birisi ya da birileri getiriyorsa , diyerek söylene söylene dışarı gittim.
Evden uzaklaşmam gerektiğini düşünüyordum.
Ve tam düşündüğüm gibi yaptım.
                             3 SAAT    SONRA
Eve gitmeye korkuyordum. Ya düşündüklerim doğru(hemen üst tarafta var) çıkarsa öff ya ellerim ayaklarım titriyordu. Ama bunu yapmalıydım
gerçekleri herkese anlatmam , söylemem gerekiyordu.
Hızlıca ellerimi titremesine izin vermeden yürümeye başladım. Kalbim göğüs kafesime sığmıyordu. Kalbim deli gibi, yerinden çikacak gibi
atmaya başlamıştı.

Eve gelerek kapıyı çaldım. Daha sonrada hızlıca odama girerek kamerayı alıp yatağıma oturup izlemeye başladım.

                           Kamerada olanlar
Odada sesler duyduktan sonra tablodaki insan resmindeki gözlerin oynadığını gördüm biranda kapı açıldı gözler daha hızlı oynuyordu biran annemin geldiğini sanarak seslendim ama ses gelmedi ondan sonra koşarak mutfağa gittim ama birde ne göreyim?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Evdeki Gizemli TabloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin