Layla:anne ben istemiyorum. Evlenmek, istemiyorum.
Berfin:biliyorum annecim, biz senin hiç sevmediğin biriyle evlenmeni istermiyiz. Ama zorundayız karşılığında borclarımız bitecek annem.
Layla:ve benim hayatımda bitecek, sönücek dimi, bananeya gitsin üvey kızın berlin evlensin.
Berfin:ama kızım seni istiyorlar.
Layla:o zaman ben bu işte yokum.
Diyip koşar adımlarla dışarı çıktım. Dolmuşum oraya kadar koştum. Evet artık taksiye verecek param dahi yok. Dolmuşa binip, bir tanecik kuzenim Defne'nin yanına gittim. Bahçesinde oturuyordu.yanına gittim.
Layla:Defne
Defne:layla sen ne ara geldin.
Layla:daha yeni ama senden 1 ricam var.
Defne:söyle o zaman
Layla:babam borclarını ödeyemediği için beni satıcak. Bana yardım et kore'ye kaçıçam. Ama sende gelmelisin.
Defne:ne nasıl olur, iyide nasıl izin alıcam.
Layla:anne'ne yurt dışında okumak istediğini söylersin lütfen bak benim bugün gitmem lazım.
Defne:tamam senin için değeneyeceğim, sen burdadır.
Defne ğidince koltuğa oturdum. Defne'nin okuduğu kalınca kitaba baktım'da bu kız ne yaşıyor. 5 dakika sorna defne geldi.
Defne :bu iş tamam
Layla:gerçekten mi
Defne:evet ama simdi hemen bovulları hazırlayak.
ilk defne'nin bovulunu hazırladık. Sorna benim eve geçip benimkini hazırladık. Allah'tan ailem beni görmedi. Evden çıkıp havaalimanına gittik sorna defne ailesiyle vedalaştı. Açıkcası kıskanmadım değil. Hemen uçağa binip yerimize oturduk. Birden telefonum çaldı.arayan babamdı.(açtım)
Tarkan:cama bak
Layla:ne
Tarkan:sana cama bak dedim.
(Son)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korede'ki hayatım
Fanfictionkoreye kaçan kızın oradaki ilğinç ve güzel anıları nasıl olucak bakalım...