Rapmonster:90 numara!
Arkadan bir kız çıglıklar eşliğınde sahneye çıktı.arkasına gitti herhalde çekindi.çünkü sırıtarak geldi.
Jin:bir diğer numaramız 12
Hemen yerimden kalktım.afalladım ayağım takıldı.ama bunu defne dahil kimse fark etmedi.arkaya gittik.
Layla:ben bi kişi ile değil hepinizle çekinmek istiyorum.
Rapmonster:tabi bu bi çekiliş istediğin olur.
1 fotoğraf çekinip sahneye geçtim ve yerime oturdum.
J-hope:diğer bir numaramız 13
Hemen defne'nin kolunu dürttüm.oda yavaş adımlarla arkaya geçti.ve 5 dakika sorna bts çıktı.e defne nerde?Jungkook'ta yok aklıma çok şeyler geliyor ama yok yapmazlar.
Rapmonster:evet bugün bizimle beraber olduğunuz zamanızı bizimle harcadığınız için teşekkürler sizi çok seviyoruz.jungkook gelmedi bir işi var.
10 dakika 'nın ardından sonunda geldi.
Layla:nerdeydin?neden 15 dakika sürdü.
Defne:ya jin'in telefonuna yüklemekle uğraştım.
Layla:peki ya Jungkook?
Defne:o da bana göz kulak oluyordu.
Layla:e neler oldu?
Defne:hiç sadece bunlar, asıl şimdi ne oluyor.
Layla:Rapmonster konuşma yaptı.şimdi el şıkışıp gidicez.
Defne:sonunda!!bu arada karşındaki yeni bir army duruyor.
Layla:ne ara oldun?
Defne:buluşma sırasında söyleme vaktim olmadı.bu arada çıktıktan sorna bir video izletcem.
ILK en arka kısım çıktı.en son biz çıktık.defne herkesle el sıkıştı.bense sadece onlara baktım.yolda giderken defne video'yu izletti.bende trip atmaya başladım ve hotele döndük.
(Son)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korede'ki hayatım
Fanfickoreye kaçan kızın oradaki ilğinç ve güzel anıları nasıl olucak bakalım...