4

11 0 0
                                    



Benim en güzel şarkımsın sen.
Sen...
En güzel dieğim
Ama...
Seneler doldurmuş gamzelerini.
Gözlerine dokunmamış.
  Esen rüzgarımda en tatlı ritmimsin
Kalp ritmimsin.
Sen benim sesim.
Bu güzel Trakyamda ay çiçeğim  koncamsın

İlk dördüncü bölüme özel.
   Bu bölümde yeni bir şiir paylaşmak istedim.  Üstte tek şiirim boynu bükük mü kalsın? Bu yüzden, buyrun efendim.

  Aşkımızı yazmak gerek satır, ince ince.
Dinlemek lazım aşkımızın melodisini.
  Söylemek lazım. Çiçeğe , çimene.
Kuşlar söylesin sevgimizi
Tüm insanlığa
Tanısınlar bu aşkı.
Leyla ile mecnun, kerem  ile Aslı gibi
Çünkü bizde çok sevdik

İçimden geldi. Hadi birde bonus şiir yazayım.
Dermişim...
Şaka tabi. Dediğim gibi uzun bölüm yazmam tamamen isteğe bağlı.
Şimdilik bu benim için iyi bir adım. Bu arada şiirlerimi eleştirmekten kaçınmayın. Ben sizin eleştirilerinizle, kendimi geliştireceğim. Bu yüzdrn, gerekli olan sizin gördüğünüz hatalarımı bana yazın ki gelişeyim. Öteki türlü hep kendi bildiğimi yaparım. Beni değerlendirin. Ve düşüncelerinizi yazın. İsterseniz şöyle yapalım. Her ayın 10 unda puan bölümü hazırlayayım.
Şiirimden bir alıntı yazayım Altına başlığını yazayım. Karışık şekilde numaralandırayım. Sizde yoruma, şiirin başlığını yazıp 1 den 10 a kadar puan verip düşüncenizi yazın. Yani benim juri üyelerim olun mektuplar için şse sadece numara ya da emoji kullanayım. Rğer siz, benim şiir kösemde sorun görüyorsanız. 1. Şişr köşesi , 2. Şiir köşesi yazarak yoruma başlarsanız ben de sizin hangi şiir köşemden yazdığınızı anlarım. Yorumları okuyunca. Dönüp, en sorunlu şiir köşemi incelerim. Sonuçta insan hatalarından ders çıkarmalı.
  Ne çok konuştum deği mi? Ama şunu da söylemekiyim. Olurda merak edersiniz. Selbihan kim? Kaç yaşında? Nerede okumuş? Kimin nesi diye? Yorumlarda, her kalp bırakanı bu bölüm için bir oy sayacağım. 50 yi aşıncada kitabın sonunda kendimi tanıtacağım. Ve bu bölüm çok uzun olacak. Bu kitap şiir üzerine olduğu için 70,80 bölüm olsun isterim. Olur ki, daha 40 bölümde, bu kitap yayımlansın istersiniz, Yoruma bir nokta 1 oy sayılır. Yayım için talep çok fazla olmalıdır.

Sevgiler.

Bir ışık busesiWhere stories live. Discover now