Arkadaş.

222 12 3
                                    

Sabah çalan alarma lanet okuyarak yatakta doğruldum.Ayaklarımı yataktan sarkıtıp bir süre bekledikten sonra penguen gibi yürüyerek banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp odama geçtim ve üniformalarımı giydim.Saçımı düzleştirmeye gerek duymuyorum.Üşengecim ben.Şimdi düzleştiriciyi bul, fişe tak, ısınmasını bekle, saçını düzleştir filan hic uğraşamam.Bu yüzden saçlarımı taramakla yetindim.Çantama defter, kitap gibi şeyleri koyup sırtıma taktıktan sonra telefonu alarak saatte baktım.Kızlar birazdan gelirdi.Aşağı inip ayakkabılarımı giydim.Bu sırada kapı çaldı. Sabah o kadar ses yapıyorum annemler nasıl uyanmıyo anlamış değilim.Neyse.Gidip kapıyı açtıgımda Melis beni süzdü "Kanka eteği biraz daha çeksene götün gözükmüyo" Heyy! Ben eteğimi çekmiyorum. "Ya of Melis" "Sonrada bana neden orospu diyolar diyosun" Umrumda mı güzelim? "Melis yavrum bi bak, umrumda mı?" Selin konusmamizdan sıkılmış olmalı ki "Müsade ederseniz okula gitsek artık?" diye atıldı.Hep birlikte okula doğru yürümeye başladık.

Sanırım fazla bişey anlamadınız.Ben Eylül. Lise 2'ye gidiyorum.Canımdan çok sevdiğim arkadaş grubum var.Melis, Selin, Derin, Ayaz, Doruk ve Özgür.Melis, Selin ve Derin'le ilkokuldan beri arkadaşız.Ayaz, Doruk ve Özgür'le lisede tanıştık.Şimdi ben arkadaş grubu diyorum ama aslında geçen sene hepimiz arkadaştık.Yaz tatilinde Selin ve Özgür, Derin ve Doruk cıkmaya başladı.Melis yan sınıftakı Bora'yla çıkıyo üstelik 2 senedir.Darısı benim başıma artık.Ayaz'da 1.sınıflardaki Ada'yla cıkıyo.Bi ben kaldım sap gibi.

Ben bunları anlatırken çoktan okula gelmiştik.Ayaz, Doruk ve Özgür üçlüsü bizi bahçede bekliyodu.Selin koşarak Özgür'ün boynuna atladı.Derinse sakince Doruk'un yanına gitti.Sakince demistim dimi? Evet Doruk sakinliğin içine sıçarak Derin'in dudağına yapıştı.Melis'le ben arkalarından gittik.Bi tek Ayaz kalmıştı.Ayaz'ın yanına gittiğimizde Melis "Ben Bora'nın yanına gidiyorum, sınıfta görüşürüz gençler" diyerek okula girdi.Eminim Ayaz ve benden başka kimse duymadı.Yanımdaki çiftlere bakıp kafamı Ayaz'a çevirdim. "Ayaz yeaaaa" diyerek dudağımı büzdüğümde Ayaz gülerek "Başımın belası" diyip sarıldığında kıkırdamakla yetindim.Bir süre sonra Ayaz'dan ayrılıp kafamı kaldırdım.Kafamı kaldırdım diyorum çünkü çocuk bildiğin merdiven yutmuş.Ciddileşerek "Ada nerede?" diye sordum. Sakince "Bilmiyorum" demekle yetindi.Daha sonra çalan zille içeri girdik.

Sınıfta çiftler beraber oturuyordu.Melis'te geçen gün gelmediği için Büşra'dan notları alıyodu.O yüzden onun yanına gecti.Bende Ayaz'la oturuyodum.Kafamı sıraya koyup gözlerimi dinlendirmeye yelteniyodumki tam o sırada matematikçi içeri girdi.Girer girmez "Sınavları okuycam o yüzden sessiz olun.Konuşanın 10 puanı gider" diyip masasına geçti.Oldu mu hocam? Hiç yakıstımı size? Düşüncelerimi kesen Ayaz'ın "Eylüüööll" diye bagırmasıydı. "Ne var" diyerek sakince cevapladım.Sinsice güldükten sonra kafasını aşagı indirdi.Hey gögüsüme mi bakıyo o?!?! Kaşlarımı çattığımda "İkiz kuleler büyümüş" diyerek hunharca gülmeye başladı.Bense kızarmaktan domatese dönmüştüm. "Sapııkk!" diye cırlayıp kafamı sıraya koydum.Bu çocuk harbi mal.Terbiyesiz.Aradan geçen 20 dakika sonra birinin dürtüklemesiyle kafamı kaldırdım. "Bi rahat bırakmıyosun.Ne var?!" diyerek Ayaz'a döndüğümde masumca bana bakıyodu.Sanırım sert oldu bu. "Ah özür dilerim, noldu?"dedim bu sefer. "Yok bişey rahatsız etmek istememistim.Keyfine bak" diyerek önüne döndü.Biraz fazla mı bağırdım? Tam o sırada zil çaldı.Ayaz hemen ayağa kalkıp "Ben Ada'nın yanına gidiyorum" diyerek yanımızdan ayrıldı.Bizde bizimkilerle koridora çıktık.Herkes panonun oraya toplanmıştı.Merakla oraya doğru yöneldik.Kocaman bi afiş vardı.Bi saniye! Doğrumu görüyorum?Hızla bizimkilere döndüm hepsi heycanla bakıyodu.Hepimiz ağzından "KAMP!" kelimesi çıktığında gülmeye başladık.Melis heycanla "Gidiyoruz dimii?" dedi Hepimiz onu onayladık.Doruk "Bora'ya haber ver o da gelsin bizle" dediğinde Melis'in gözleri parlamıştı.Şimdi ben tek kalıcaktım. Yüzüm düştüğünde Özgür "Noldu lan" diye sorduğunda dudağımı büzerek "Herkes çift olucak.Tek kalıyorum" dedim.Derin birden kıkırdamaya başladı "2.sınıflar arasında olucak yani Ada gelemez.Ayaz'la takılırsın bebeğim üzülme" dediğinde sevinç çığlığı atarak "Ben Ayaz'ı bulmaya gidiyorum" diyerek alt kata koşmaya başladım.Ayaz'la merdivenlerde karşılaştığımızda soluk soluğa "2.sınıflar arasında kamp olucak.Bizde gidicez ve kampa benimle küs gitmek istemezsin dimi? Çünkü herkes çift olucak ve Ada gelemeyecek.Bu yüzden benle takılmak zorunda kalıcaksın koca adam!" dediğimde gülümsedi  ve "Senle küsebilir miyim ben? Şapşaal" diyerek beni koltuk altına aldı ve beraber sınıfa yürümeye başladık.

Bu kamp çok güzel olucak!

Merhabaaa! Bu benim ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz. +6 vote geldiğinde yeni bölüm geliceek :D

Arkadaş.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin