Yakınlaşma.

104 9 4
                                    

İlk bölüme +6 vote istemistim ve 55 okuyucu olmasına rağmen daha yeni 6 vote geldi.Eğer beğenmediyseniz lutfen görüslerinizi soyleyin.Yeterince vote gelmezse hikayeyi silmeyi dusunuyorum.İyi okumalar! Votelemeyi unutmayınn sjjdjsjd

Çığlık sesiyle birden kafamı sıradan kaldırdım.Kafamı sıradan kaldırdım diyorum çünkü kamp için sabahın 6'sında okula gelmistik ve servisleri beklerken biraz uyumak istemistim.Napıyım olum uyku benim herşeyim.

Sınıfta en son bizimkiler vardı.Cogunluk dısarıda bekliyodu.Cıglık sesi tekrar kulagıma gelince etrafıma baktım.Ayaz elindeki kagıtla Melis'i kovalıyodu. "Noluyo amınakoym" diye bagirdigimda Melis bana dönüp "E-elinde bö-böcek vaar" diye cırladı.Kagıda biraz daha dikkatlice baktıgımda ölü bi böcek vardı ayağa kalkıp Ayaz'ın yanına gittim. Oğretmenler masasıyla camın arasına sıkıstırmıstı zavalli kızı. Hızlıca elindekı kagida vurup, kağıdı yere düşürdüm.Ayaz'ın kollarından tutup öğretmenler masasına otutturdum ve "MELÖSSS CABUK KAAACC" diye bildiğin anırdım.Melis sınıftan cıktıgında Ayaz hic ummadıgım bi anda beni bacak arasına çekti ve bacaklarını bacaklarıma doladı.Suanda acayip derece uygunsuz bi pozisyondaydık ve baya yakındık.Evet o benim en yakın arkadaslarımdandı ama cok yakısıklı ve cekiciydi.Karşı gelmek istesemde suan kalbim küt küt atıyodu.Ayaz yüzünü iyice yaklastırdı.Göz gözeydik ve resmen gözleri gözlerimi delip geçiyodu.Ağzımı açıp tam bişey demeye yeltenicektimki bakısları dudaklarıma kaydı.Ne diyceğimi bilemediğim için sustum.Daha sonra aklıma gelen fikirle "Iı-ı se-servisler gelmistir" diyip bacaklarının arasından kurtulup kosarak sınıftan cıktım.Lanet olsun kekelemistim! Böyle işi sikiyim abi ya.Evet eğer yakın arkadasım olmasa orada dudaklarına yapısabilirdim.Biraz öncede yapardım ama sonucta sevgilisi vardı ve bu durumda orospu olurdum.Düşüncelerimle boğuşurken çoktan bahçeye gelmiştim.Bizimkilerin yanına gittiğimde Doruk "Ayaz nerede?" dedi bende "Bilmiyorum" diyip etrafıma baktığımda -Oscarlık oyuncuyum kesinlikle- okulun binasından çıkan Ayaz'ı görüp " Heh geliyo " dedim yapmacık bi şekilde gülümseyerek.Servisler gelmisti hatta çoğu kişi yerleşmişti bile.Özgür " Hadi millet " diyip servise bindi arkasından da bizler bindik.Herkes çiftli oturcaktı, biz yine Ayaz'la oturcaz.Aslında iyi bisey ama sınıfta olanlardan sonra kafam karışmıştı.Beynimi sikti resmen.Herkes yerine oturmuştu.Sağda 2. koltuklarda Selin ve Özgür, Sol 2. koltukta Derin ve Doruk, Sağ 3. koltukta Melis ve Bora oturuyodu.Bize bi tek Melis ve Bora'nın 2 koltuk arkasındaki yer kalıyodu.Mecburen oraya oturcaktık.Önden ben gidip cam kenarına oturdum.Yanımada Ayaz geldi.Gidicegimiz yer 1.50 saat uzakligindaydi.Bakalım bu yolculuk sırasında neler olucak?

Aradan gecen 1 saatte Ayaz'la eskisi gibiydik.Çoğunuz kızım sen salak mısın diyosunuz biliyorum ama o normal davranınca bende bisey olmamıs gibi davranmak zorunda kaldım.Ergen gibi "Ayz bni az dha opydn bnmle evlnmk zrndsn.s.s.s" diycek halim yok.Yinede az da olsa icim icimi yiyodu.

Kulağıma gelen "Hı, hı.Evet aşkım.Aynen.Servisteyiz şimdi.Merak etme bebeğim.Bende senii." sesleriyle Ayaz'ın Ada'yla konustuğunu anlamıştım.Çocuğa bak ya.Bak yine sinirlerim bozuldu.Hayvanat.Öküz işte.Amele.Hıh.

Sonunda kamp yerine gelmiştik.Hocalar herkese çadırları dagıtmıstı.Çadırlar 2 kişilikti ve kızlı erkekli kalmak yasaktı.Sonra kampın bitişinde herkes hamile cıkardı. -asdkdjjdkd- Herneyse bu kural yüzünden Selin'le Derin, Melis'le ben, Özgür'le Doruk, Ayaz'la Bora aynı çadırda olucaktı.Şuan Melis'le çadır kurmaya çalışırken -lanet olsun ki ikimizde çadır kurmayı bilmiyoduk- bizim yanımızdaki çadırı kuranlardan -muhtemelen kendi çadırları- kumral, mavi gözlü, tişortunun üzerinden bile belli olan baklavalı acayip derecede taş olan çocukla bakışıyoduk.Doğru duydunuz taş bi çocuk benle bakışıyo? Benle?

Melis'in çığlığıyla düşüncelerimden arındım. 'Noluyo, ne cırlıyon amınakodumun gerizekalısı' bakışlarımı attıktan sonra -O nasıl bi bakış bende bilmiyorum çaktırmayın lutfn.s.ss- tam çadırı kurmak üzereyken çadırın tekrar bozulduğunu görünce küçük emrah bakışları atmaya başladım.Kafamı kaldırdıgımda bakıştığım kumral ultra derece taş olan çocuk bize doğru geliyodu.Allahım sana geliyorum! Çocuk yanımıza gelip "Kızlar yapamadıysanız yardım edelim?" diyip bana döndüğünde bir süre mal gibi kalmış olmalıyım ki Melis öksürüp bişeyler gevelemeye başlamıştı sonunda kendime geldiğimde -Hala karşımda bana bakıp bad boylar gibi gülümserken nasıl kendime geldim bilmiyorum.sss hani bana ödül? - gülümseyerek nazik bi şekilde "Ah evet aslında iyi olabilir" dedim sonrada "Tabi isterseniz, yük olmak istemeyiz" diyip soru sorar gibi kaşlarımı kaldırmayıda ihmal

etmemiştim. Çocuk "Lafı bile olmaz" diyip tam arkadaşına sesleniceği sırada Bora ve Ayaz kaşlarını çatıp sinirli bi şekilde " Gerek yok biz yaparız " dediğinde çocuk "peki" diyip gitmişti.Gitti gül gibi çocuk ağağağağağ.Ayaz ve Bora çadırı yaparken bende somurtkan bi şekilde bekliyodum.Sonunda çadırı kurduklarında Ayaz dalga geçerek "Ne o çok mu üzüldün o gitti diye" dediğinde "Evet!" diyerek sikici bakışlar atmıştım.Daha sonra Melis'le çadıra girip uyku tulumlarımızı falan hazırlamıştık.

-Gece-

Çadırlarımıza iyice yerleşip, yemeklerimizi yemiştik.Şuan yeni cadırlarımıza girmiştik.Tam uzanıp uyuycağım sırada Melis'in "Mal mısın lan sen" demesiyle Melis'e bön bön bakmaya başladım. "Cidden kızlar ve erkeklerin aynı çadırda durucağını mı sandın?" dedi.Ne diyo lan bu kız? Daha sonra ben bisey demiyince devam etti "İlerideki çadırlarda gördüm kızlar yer değiştiriyodu" Heaa simdi anladımm "Şimdi anladımmm" dedim m'leri uzatarak.Daha sonra devam ettim "Sen Bora'nın, Selin Özgür'ün, Derin Doruk'un yanına gidiceeek" "Ve Ayaz'da senin yanına" dediğinde "Neee!" diye bağırmayı ihmal etmemiştim.Melis elinden oyuncağı alınmış 5 yaşındaki çocuklar gibi bakıp "Yea Eylül noluuuğrrr" diye anırdığında bi an için Ayaz'la aramızda olanları anlatmak aklımdan geçsede sonra vazgectim. Dudağını büzüp "Hem siz Ayaz'la kardeşsiniz, çoğu kez birlikte yatmıştınız niye simdi böyle yapıyosun ki? " dediğinde diycek bişey bulamamıştım. "Peki" dediğimde sevinç çığlıkları atarak dışarı çıkmıştı.Bende uzanıp beklemeye başladım.

5 dakika sonra çadırın fermuarı açılınca hızlıca kalkıp bağdaş kurdum.Gelen Ayaz'dı.Piç smile yaparak yanıma oturdu.Uzun bi gece olucak gibi?

Fazla uzun olmadı, kusura bakmayın.İnşallah beğenirsiniz. +9 vote geldiğinde yeni bölüm geliceek :Dd Eğer uzun bi süre +9 vote gelmezse hikayeyi silicem :/

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arkadaş.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin