Prolog☽ First Girl

10.1K 515 510
                                    


Oylama hala devam ediyor. '4.kız' Adlı bölümden sonra Shipler belli olacak.

🎴Prolog~ birinci kız

Yaşadığı herşey kendine yük olarak geri dönen genç kız hayattan, hatta dünyadan umutsuzdu...

Aklına kazıdığı bir cümle ile yaşamaya devam ediyordu Jennie
'Öldüğümde Mutlu olacağım'

Kim isteyebilirdiki Kocaman bir evde yalnız yaşamak?Kim isteyebilirdiki bileğine çizdiği çizikler ile çaresizce durmak...

O da istememişti elbet ama yaptığı hatalar onu bu yola sürükleyip bırakıvermişti.

Kırılan kalbini onarmak istercesine kendini Fransızcaya adamıştı Jennie,bir derdi olduğunda bile duvardaki Fransızca yazılara anlatmıştı.

O tam olarak....Fransızcaya aşıktı.

Tebessüm ediyordu genç kız,her bir Fransızca sözcük kalbine işliyordu sanki.

"Neden böyleyim?"Diye düşünmedende edemiyordu tabii.

Ama hayatı ona zoru oynamayı seçmişti;
Ve çizilen hayat sınırları ardında o da zoru oynuyordu...

🌒

Jennie rahatsızlıkla ceketini sırtına geçirdi.Kütüphaneye gitmeliydi,teyzesi onu orada bekliyordu.

Kitapları sevmezdi Jennie seven kişilerin aksine.Onu küçük yaşta bırakan babasının kitap okuma sevgisi yüzünden olmuştu herşey.Baba bile demek istemediği o Adam Jennie'yi kitaplara küstüren kişiydi..

Jennie aklına babasının düşmesiyle mırıldandı aniden
"Pislik herif"

Bütün çektiği acıların sorumlusu babasıydı gözünde.Belkide babası onu böylece ortada bırakmasaydı Mutlu olabilirdi genç kız.Birazcık gülebilirdi mesela...

Kendini toparlamak istercesine ayağına botlarını geçirdi genç kız.Teyzesini bekletmek istemiyordu.

Saçlarını bileğindeki toka ile hafifçe sararak güzel bir topuz yaptı.
Dışarıya çıkmaya hazırdı.

Eline telefonunu alarak en yakın arkadaşına mesaj attı Jennie.

Gönderilen: Beargi

Jendeukie; Kütüphanede olacağım Seulgi,gelmek istersen gel.

Gönderilen mesajı sonrasında telefonunu cebinde bir yere fırlattı Jennie.

Seulgi'nin ona cevap vermeyeceğini çok iyi biliyordu.Seulgi son günlerde hiç evden çıkmıyor,hatta çalan kapıyı bile açmıyordu.

Ölebilme ihtimali yoktu henüz arada bir Jennie'ye mesaj atar yine aynı emojiyi kullanırdı
'🔥'

Jennie alev emojisini neden sürekli atıp  durduğunu çözemiyordu.Hatta Öyleki bu emoji Hakkında birçok araştırma yapsada çıkaracağı hiçbir anlam yoktu.

Wolf Hunters  † bts×bpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin