Raman blocata pentru 10 sec in fata usi cand am auzit ca Emma i-a pronuntat numele lui Harry. Ei chiar sunt impreuna? Chiar... Doamne
-Harry, iubitule, nu imi vine sa cred ca esti aici la Lydia si omg sunteti...sunteti fratii..spune Emma intr-un rasuflu.
-Buna iubito.
Eu , mama si Gemma suntem stana de piatra si ne uitam la Harry si Emma care se pupau pe acolo. In urmatoarea secunda eu ma urc sus si nu stiu de ce ma simt asa naspa.
Ma arunc in pat imi iau laptop-ul si ma uit putin pe Facebook si primesc o cerere de prietenie de la Zayn Malik, hmmm, ma uit pe profilul lui si observ o poza cu el si Harry intr-un club o fi un prieten de al lui.Acceptata.
Stau ce stau pe facebook si primesc mesaj de la prietenul lui Harry.
Zayn Malik : Buna frumoaso.
Lydia Stilinski : Salut, si nu ma lua cu frumoaso.
Zayn Malik : Ce faci ?
Lydia Stilinski :Stau in pat si ma uit pe laptop putin si navichez pe internet. Dar tu necunoscutule?
Zayn Malik : Vin si eu langa tine..Seen 15:45
Urasc felul asta de persoana. Aud un batut in usa si strig " Intra " si pe ea intra Emma si Harry. Bine inteles Emma era tinuta pe brate in stilul miresei de Harry.
-Iubito, esti bine? Spune Emma.Cu un zambet pe buze.
-Da, da cred ca sunt. Adica de ce nu as fi? Spun cu un zambet pe buze stins.
-Hmm, Harry ma duce acasa. Te superi daca plec? Spune incet.
-Ok, poate vin mai tarziu pe la tine. Mint.
-Ok scumpo ! Ies amandoi pe usa si dispar.
Ma uit pe facebook ca am o cerere de prietenie de la Louis Tomlinson si ghici ceeeee prieten cu Harry si Zayn o haide frate.
Ma uit pe profilul lui si hmmm mi se pare un baiat frumos si e din Anglia wtf? Adica vad ca scrie Ro/Ang, ciudat.
Inchid laptop-ul si ies pe balcon sa fumez o tigare,mama nu stie ca fumez si da.
-Opa uite cine fumeaza ! Aud o face care m-a facut sa ma intorc imediat. Era Harry,avea un zambet pe buze al dracu de frumos.
- Mda. Doar atat am putut spune. Harry se uita de jos la mine si dintr-o data s-a urcat pe scara de incendiu care era chiar langa balconul meu si a venit spre mine cu un zambet pe buze.
- Cat o sa fiu eu pe aici, numai ai voie sa pui gura pe ele, ce gura MANA ! Daca nu vrei sa afle mama ! Imi spune serios.
- Ce dracu e neinregula cu tine? Intreb confuza.
-Nimic.
Harry imi i-a tigarea si o stinge in perete si ma trage dupa el in camera. Ce e neinregula cu tipul asta?
Se aseaza pe pat si ma trage dupa el. M-a fortat sa imi pun capul pe piptul lui. Si eu raman blocata. Oare sa fug? Sau sa raman? Simt ceva ceea ce imi place. Doamne Lydia esti proasta ! V-a fi fratele tau ! Trezeste-te !
- Lydia nu stiu dar simt ceva ceea ce imi place. Spune dintr-o data. Raman iar pokerface datorita lui.
- Harry nu-i ok cum stam. Oricand poate sa intre mama sau Gemma..spun incet
-Suntem numai noi, Gemma a plecat la cumparaturi cu mama si tata a plecat sa se uite dupa masina mea ceea noua. Spune repede. -Stii Lydia? Esti o data ok, cand vei ramane cu mine acasa o sa ne distram o sa facem petrecerii o sa fim ok..
-Sper..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buna, scuzati-ma pentru intarzierea capitolului dar mna trebuie sa mai invatam:)))) sper ca v-a placut
Btw scuzati-mi greselile o sa editez cartea cat de curand
CITEȘTI
Frații Styles #Harry #Selena
FanfictionLydia este o fata de 18 ani si ramane singura după moartea tatălui sau deoarece mama ei pleacă in Romania pentru a munci.