Cap. 6

63 2 2
                                    

~Din perspectiva lui Harry~

Stau aici cu ea in pat, ea e imbratele mele ? Doamne, daca ar afla ce o sa i se intample cand o sa ramanem numai noi doi, un zambet mi-a aparut pe buze.

-Lydia? Intreb incet cand o aud oftand.
Ma uit la ea si o vad ca doarme. Doamne ce frumoasa e cand doarme. Harry trezeste-te la realitate.

Mă ridic încet și mă duc către dulapul în care ținea pătura ei, mă întorc la ea și o învelesc încet fără zgomot. Ma pun lângă ea si o privesc, o privesc ca pe o zeiță. Nu stiu ce mi-a facut fata asta dar imi place si are ceva ce ma zapaceste.

Dintr-o dată se întoarce spre mine si ma ia în brațe, în brațele ei micuțe. Visează și  visează urât. O strâng în brațe si o trag lângă mine. Cat prada somnului si eu.

-Dupa 3 ore-

Incerc sa ma ridic din pat dar cineva doarme pe mine la propriu, rad, îmi sterg fata de părul Lydiei si o vad cum doarme. Se întoarce si cade lângă mine, se trezește brusc.

- Ce naiba? Spune confuză

- Buna dimineata somnorici. Spun un zâmbet tamp pe buze.

-AI DORMIT CU MINE? țipă la mine

- AI DORMIT PE MINE? țip și eu în râs

O vad cum se rusineaza si incerc sa ii trag fata in palma mea dar se trage. Haide Lucia, se vede pe fata ta ca ma vrei la fel de mult cum te vreau si eu.

-Lydia eu o sa ies in oras cu prietena mea, are ceva daca rămâi singură acasă? Spun serios si cu un regret.

-Mmmm, nu, du-te fa ce vrei. Spune si se uita in alta parte. - Eu mereu o sa fiu ok.

-Bun, dar imi dai pachetul de țigări. Spun dur.

- Sa o crezi tu, oricum era ultima. Spune în sictir.

Nu mai fa asa Lydia, ma superi, iar nu vrei sa il vezi pe daddy supărat. 

-Ok. Spun dur si ies din camera iar în urma mea trântesc ușa. 

~Din perspectiva Lydiei~

După ce a ieșit din ușă am sărit ca arsa din si m-am uitat sa vad daca pleacă, si a plecay..chiar a plecat.

Ma duc la dulap si imi iau pachetul de rezervă de țigări. Imi scot  una si ies pe balcon. Il vad pe Harry cum se îndepărtează si o aprind.

In 10 minute o termin si ma întorc în camera mea si observ ca pe dulapul de lângă pat era lantisorul lui Harry. Il iau in mana si ma uit la el ca la o icoană.

Încep să simt ceva pentru Harry..dar ce ? Gândurile imi sunt întrerupte de telefonul meu, il iau si vad ca ma suna Harry. 

-Da Harry, ce vrei? Ma doare cand ii vorbescașa dar nu am ce sa ii fac, nu vreau sa isi dea seama. 

-Lantisorul meu e lângă pat? Spune-mi ca e acolo. Este foarte important pentru mine. Spune trist si panicat.

-Ăm cred ca l-am aruncat. Il mint si incep sa rad.

-LYDIA DACA L-AI ARUNCAT NU E DE BINE. SPUNE-MI DACA IL AI CA SA STIU SA VIN ACASA CA SA IL CAUT PENTRU CA E DE LA MAMA SI NU VREAU SA-L PIERD! ÎNTELEGI? SPUNE-MI!! E LA TINE? țipă la mine ca la masini străine.

-Nu stiu. Si ii închid telefonul.

Stau in pat pe telefon si dupa 5 minute după ce am vorbit cu Harry ,aud usa cum se tranteste. Sper ca nu e mama pentru ca fumam.

Usa se deschide si intra un Harry nervos si plin de transpirație. Aici voiam să ajung,  sa vina acasa..la mine.

-LYDIA UNDE E ? spune pe un ton ridicat.

- Ho. mă ridic din pat si il scot de sub bluza mea. -Aici e. spun și rad.

-Doamne fetito ce iti fac. spune si incepe sa rada. - Am alergat 3 străzi, esti nebună?

Voiam să vii acasa.. LYDIA EȘTI NEBUNĂ? Subconștientul meu iar apare dintr-o dată.

-Ăm asta e. Voiam să văd dacă poți să fi atletic. spun in sictir ma doare cand ii vorbesc așa.

- Dar tu de ce fumezi in camera? Vrei sa te spun mamei? se apropie de mine mult prea mult.

Ma dau in spate si tot se apropie de mine. Ok Harry,lasa-ma imi place. Ajung lângă perete si nu mai am unde sa ma mai duc. Ajunge la acelasi nivel ca al meu si imi linge lobul urechii. Doamne ce imi face, incerc sa nu imi scape un geamăt dar el tot continuă, se lasa mult mai în jos. Ajunge pe gât,oh no, LYDIA PLEACA! RUN! dar nu pot.. efectiv imi place.

Se uita in ochii mei si zâmbește apoi si apleacă fata spre a mea si.. mă...

NO BUN. MI-AM ADUS SI EU AMINTE DE WATTPAD SI AM ZIS SA VAD CE LUCRĂRI AM SI MI-AM ADUS AMINTE DE CARTEA ASTA. SO SPER CA VA PLACE.

Frații Styles #Harry #SelenaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum