Deschid usor ochii apoi ii inchid cat pot de repede. Se pare ca soarele este destul de puternic in dimineata asta,straluceste fix intre cele doua spatii dintre draperiile mele. Ma intorc cu spatele catre geam si incep sa.mi plimb mana peste asternuturi cautandu.mi telefonul. Apas tasta de deblocare si imi arunc privirea catre ceasul ce apare ecran indicandu.mi ora 11:43. Destul de devreme pentru mine avand in vedere ca sunt obisnuita sa ma trezesc cat mai tarziu,imi place sa lenevesc in pat cat pot de mult,pana simt ca amortesc.
Vezica mea nu imi da pace asa ca imi fac drum catre baia care se afla in camera mea. Imi fac rutina zilnica apoi cobor sa imi pregatesc ceva de mancare si sa beau o cafea .
Pachetul de tigari zace pe masuta din bucatarie si il privesc ca si cand ar fi o gura imensa de aer,nu stiu in ce moment am ajuns sa fumez,poate in serile in care stateam si ma tot gandeam la alegerile mele,la faptul ca am ales sa plec de una singura pe un drum necunoascut.
Tatal meu vitreg nu a avut nimic de spus atunci cand am luat hotararea asta semn ca nu ii prea pasa. Mama find plecata de ani buni in alta tara ma lasat in grija lui,nu stiu de ce dar intr.un fel mi.a facut un bine.
Imi aprind si ultima tigara din pachet si imi savurez linistita cafeaua gandindu.ma ca ar fi bine sa ies putin din casa,sa cunoasc persoane si sa imi fac prieteni. De aproape doua saptamani stau inchisa in casa si imi e frica de un nou inceput dar asta nu o sa ma doboare ci din contra ar trebui sa imi aduca numai lucruri bune.
Imi savurez cerealele cu lapte pe canapeaua din livind in fata televizorului si privind jurnalul meteo. Se pare ca azi este o zi de vara foarte calduroasa si nu merita pierduta asa ca termin ce mai am in castron si urc in camera mea pentru a cauta niste haine adecvate timpului de afara.
Imi aleg o pereche de pantaloni scurti din blug si un tricou alb simplu. Imi las parul sa cada peste umeri si fata o las curata fara a aplica pic de machiaj.
Cobor scarile in graba si imi i.au cheile apartamentului si niste bani pentru a ma opri la un magazin de unde sa.mi cumpar cele necesare.Un val de caldura ma loveste izbitor peste fata si ma opresc cateva secunde cu ochii inchisi pentru a ma bucura de vremea de afara. Un zgomot asurzitor de masini si motocicletema trezeste din visare si imi deschid ochii brusc,pe fata mea se instalase panica in momentul in care am vazut marea de oameni ce statea in fata mea fiind o strada destul mare. Un grup de fete si baieti radeau si faceau un zgomot infernal,tipand unul la celalalt ca o anume cursa a fost castigata de nu stiu cine. Au inceput sa rada si sa aclame de parca ar fi fost la un miting. Am ramas blocata findu.mi putin teama sa.mi fac loc printre ei asa ca ma uit in jurul meu si se pare ca am noroc,partea din dreapta mea era libera avand o alee ingusta pe care sa treci.
Ajunsa in fata magazinul intru sa.mi cumpar un pachet de tigari si un suc apoi sa.mi fac drum spre parcul ce mi.l indica telefonul pe harta orasului. Ies din magazin si vad in fata mea cateva motociclete parandu.mi cunoscuta una dintre ele,daca stau bine sa ma gandesc era parcata chiar in fata blocului in care locuiesc eu. Ma opresc cateva secunde si urmaresc intrecerea,se pare ca acea motocicleta e in frunte celelalte find cu mult in urma ei. Fara a mai sta pe ganduri ma intorc si plec catre parcul central,fara a mai fi atenta la ceea ce se intampla in jurul meu,pana la urma am iesit sa ma bucur de vremea de afara si sa ma gandesc la tot ceea ce am de facut,la un nou inceput si sa ma bucur cat se poate de decizia aleasa.
Ma asez pe o banca din lemn lacuit in fata unui copac ce isi aduce umbra peste corpul meu,ma relaxez si gandurile pun iar stapanire pe mine.Afara a inceput sa bata putin vantul si nu se mai vede totul atat de luminat,semn ca afara sa inserat asa ca imi arunc privirea catre ecranul telefonului pentru a vedea cat este ceasul. Cum banuiam,este ora 20:56. Se pare ca am avut multe ganduri de pus in ordine daca nu am realizat cat timp am petrecut aici. Ma ridic dupa banca si sincera sa fiu simt ca mi.a amortit fundul aici dar nici nu as vrea sa il masez in public asa ca ma uit in jurul meu si vad ca este pustiu asa ca pana la urma imi fac drum catre iesirea parcului.
Dupa 15 minute de mers pe jos ajung pe strada ce ducea la blocul meu si observ ca acelasi grup de persoane este tot acolo. Motocicleta neagra isi face aparitia si lasa in urma un fum negru ce se imprastie spre cer . Baiatul isi da casca jos si ii priveste pe cei din jur cu un zambet jucaus pe fata. Este cu adevarat frumos,este...mintea se opreste in loc atunci cand vad ca privirea lui se indreapta spre mine. Incep sa merg catre bloc fara sa dau atenie acelui tip sau celorlalti.
Privesc aleea goala si ma duc cat pot de repede spre ea pentru a trece cu bine si de situatia asta.
Se pare ca un tip ia atras atentia baiatului care ma privea spunand ca o masina de politie isi face drum spre ei. Toti au incalecat pe motoare si au accelerat la maxim pana cand au disparut din raza mea vizuala.Deschid televizorul si ma trantesc pe canapea cu un bol de floricele in brate incercand sa gasesc un film dragut pentru ca sincera sa fiu chiar m.am plictisit singura,macar sa.mi tina ceva de urat.
CITEȘTI
Invata sa ma iubesti
RomanceCand hotarasti sa pleci de una singura la drum te gandesti de multe ori daca e bine sau nu dar cu toate astea alegi sa risti. Angi,o fata simpla,cuminte,timida care face tot posibilul sa stea departe de pericol. Dar ce se intampla cand Nate barbatu...