hyung တစ္​​ေယာက္​ထဲအတြက္​သာ💛

122 9 0
                                    

"hyung hyung. ည က်ရင္​ Baek နဲ႔စာကူက်က္​​ေပးပါလားBaek tuto ​ေျဖရမွာမိုလို႔ ​ေနာ္​.ေနာ...

​ေက်ာင္​းကျပန္​ လာပီးထဲ က အိမ္​ကိုလာပီ ကပ္​ခြၽဲ​ေနတဲ့puppy ​ေလး....

"Baek ​ေလးကလဲ တစ္​​ေယာက္​ထဲက်က္​​ေလhyungလဲ က်က္​ကအံုးမွာကို..."

"😒 😒 ၾကည္​့ပါလားhyungက Baekကိုဆို နဲနဲ​ေလးမွ အလိုမလိုက္​ဘူး D.O.ကိုဆို သူhyung sehunက အလိုလဲလိုက္​တယ္​ပိီး​ေတာ့လဲ ညက်ရင္​ စာကူက်က္​​ေပးမွာတဲ့..  ​ေတာ္​ပီ hyung စာကူမက်က္​​ေပးရသ္​ မ​ေခၚ​ေတာ့ဘူး😏😏"

​ေခ်လိုက္​တဲ့​ေပါက္​စ ခ​ေလးမိုလို႔ဘဲ​ေတာ္​​ေသးတယ္​ 😑😑😑

"အင္​းပါ အင္​းပါ hyung လာခဲ့မယ္​ ဟုက္​ပီလားစိတ္​ ​ေတာ့မ​ေကာက္​ပါနဲ႔......"

"​ေယးးးး ဒါမွ hyungကြ 😘😘  ျပန္​လိုက္​အံူးမယ္​.."

ပါးကို  နမ္​းပီးသည္​ႏွင္​့​ေျပးထြက္​သြား​ေသာ ခ​ေလး.....

"😄 😄 နမ္​းလဲ နမ္​းခ်င္​​ေသးတယ္​  ႐ွက္​​လဲ႐ွက္​​ေသးတယ္​ကြာ......"

ညစာစားပီိးသည္​ အခန္​း ထဲ ဝင္​ကာစာက်က္​ရင္​းhyungကို​ေစာင္​့​ေနလိုက္​သည္​

"​ေဒါက္​ .....​ေဒါက္​..."

တခါး​ေခါက္​ပီးသည္​ႏွင္​့ဝင္​လာ​ေသာhyung

"Baek ​ေလးက စာ​ေတာင္​က်က္​​ေနပီလား....."

"😁 😁ခုမွ စက်က္​မွာhyung ရဲ႕..... hyungကို​ေစာင္​့​ေနတာ လာလာ hyung အတြက္​ မုန္​႔​ေတြဝယ္​ထားတယ္​☺☺"

"Hyung ရဲ႕Baek​ေလးုခ််စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလိုက္​တာ hyungအတြက္​ မုန္​႔​ေတြ​ေတာင္​ဝယ္​ထားတာဘဲ😊😊"

"😁 😁 😁 ."

"ကဲ အဲ့တာဆိုစာ..စ က်က္​မယ္​​ေနာ္​....."

"nae ......hyung ..."

စာက်က္​​ေနစဥ္​ဗိုက္​စာ လို႔ဆိုပီးကြၽန္​​ေတာ့အတြက္​ဝယ္​ထားတဲ့မုန္​႔​ေတြ သူ႔ဘာ​ေနသူ စား​ေနတာ😑😑😑​ေျပာ​ေတာ့hyung အတြက္​ဆိုပီ

"ဝါးးးးးး.. .... hyung 12နာရီ​ေတာင္​ထိုး​ေတာ္​မာ္​ baek အိပ္​ခ်င္​​ေနပီ....."

"​အဲ့တာဆိုအိပ္​​ေတာ့​ေလ hyung လဲ ျပန္​​ေတာ့မယ္​....."

"😁 nae hyung Goodnight ...."

Hyung👈 တစ္​​​ေယာက္​ထဲ အတြက္​သာ💛Where stories live. Discover now