ဘာလိုလိုနဲ႔ hyungထြက္သြားတာ 5ႏွစ္ျပည့္ေတာ့မယ္😓😓လြမ္းလိုက္တာhyungရယ္ ထြက္သြားပီး2ႏွစ္မျပည့္ခ်င္တုန္းကေတာင္အဆက္အသြယ္ရေသးတာ.အဲ့ဒိေနာက္ပိုင္းအဆက္အသြယ္မရေတာ့ hyung ခ်စ္တဲ့သူေတြ႔သြားလို႔လား ဒါမွမဟုက္.noona youngနဲ႔မ်ား arnyi..မျ့ဖစ္ႏိုင္ပါဘူး........Hyung သြားေတာ့Baekေတာင္ ပထမႏွစ္တက္ေနပီေလ......ခုဆို ရင္.Baek ျဖစ္ခ်င္တဲ့ဆရာဂန္ တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနပီ Seoul က ေဆးရံုႀကီးမွာဘဲbaekတာဝန္က်တယ္ တကယ္ဆိုBaekက japan မွာတာဝန္က်ခ်င္တာေလ အဲ့တာမွhyungနဲ႔တူတူေနရမွာ😓😓.......
ဒါနဲ႔hyung Yu Yoonေလ. သူ.Baekေပၚအရမ္းေကာင္းပါတယ္.hyungကိုလြမ္းလို္ငိုတိုင္းသူက ႏွစ္သိမ့္ေပးတယ္ သူလဲဆရာဝန္ျဖစ္ေနပီhyungရဲ႕ D.O.လဲတူတူဘဲ..Sehun.hyungေတာင္..သူ႔ခေလးကိုမခြဲႏိုင္လို႔တဲ့ .ဘယ္ကိုမွမသြားဘူး.Baekတို႔နဲ႔.တူတူဘဲnoona .youngကေတာ့ ေက်ာင္းပီးလို႔.hyungလိုဘဲ တာဝန္နဲ႔ japan ကိုဘဲသြားရတယ္....baekစိတ္ပူသလိုမျဖစ္ပါဘူးေနာ္😢😢"Hyunne...ဘာေတစဥ္းစား..အဲ့.နင္ငိုေနျပန္ၿပီလား."
Hyungအေၾကာင္းထိုင္စဥ္းစားတိုင္းက်လာတက္တဲ့မ်က္ရည္ေတြ
"😁😁 hyungအေၾကာင္းစဥ္းစားမိရင္း သတိရသြားလို္ပါဟာ...."
"ငါသိပါတယ္ဟာ...😁😁 hyungကလဲ ေနႏိုင္လိုက္တာ.တကယ္ဆိုနင့္ကိုဆက္သြယ္သင့္တာေပါ့😏😏"
"သူလဲ..အေၾကာင္းျပခ်က္႐ွိမွာေပါ့ဟာ....လာပါ ထမင္းစားမယ္..ငါနင္တို္ကိုေစာင့္ေနတာ.."
ေဆးရံုcanteenမွာ ထမင္းစားဖို႔ေစာင့္ေနတဲ့သူ.သူတစ္ေယာက္ထဲ႐ွိတဲ့အခ်ိန္ဆို မ်က္ရည္နဲ႔ မ်က္ႏွာမျပတ္ဘူး အသက္ကျဖင့္21႐ွိေနပီ ခုထိ ငိုေနတုန္း😒😒
"အင္း...D.O.က သူ႔hyungနဲ႔ဘဲစားေတာ့မယ္တဲ့.သူေကာ..သူhyung ေကာမအားေသးဘူးအေရးေပၚ႐ွိေနလို႔...."
"ေအာ္.. အင္းပါ...နင္ဂ်ဳဴ တီခ်ိန္ပီးရင္ ဘယ္သြားမွာလဲ.."
YOU ARE READING
Hyung👈 တစ္ေယာက္ထဲ အတြက္သာ💛
Vampireေရေျမ ေတြျခားေနပါေစ ကမၻေတြျခားေနပါေစ ကြၽန္ေတာ္ ဆိုတာ Hyung တစ္ေယာက္အတြက္ဘဲဖစ္ေစရမယ္😘