deel 1: wat denk ik

5 3 2
                                    

Hey, ik ben Vera. Ik ben lelijk, dik, raar en veels te druk. Iedereen is het met me eens over de laatste twee die ik op genoemd heb. Maar dat ik lelijk en dik ben daar durft niemand wat over te zeggen. Ik hoor het ze gewoon denken als ik langs loop. En eerlijk gezegd boeide het me eerst niet. Maar na een lange tijd. Drong het steeds meer tot me door en at de gedachte me van binnen op. Ik begon meer te bewegen. Wilde weer op een sport. Begon minder te eten. Gaf meer eten weg aan vriendinnen in de pauze. En dan zei ik wel van ik heb honger maar ik wist dat ik toch geen eten zou krijgen dus eigenlijk kwam het dan wel goed uit.
Het feit dat ik honger voelde en mijn buik hoor knorren geeft me een slecht gevoel. Zoals iedereen. Maar als ik het iets langer heb dan 3 minuten. Dan voel ik me geweldig. Alsof ik de 1e prijs heb gewonnen in een belangrijke wedstrijd.
Als ik op school ben hoor ik mijn dunste vriendinnen klagen dat ze dik zijn, of lelijk en dat ze zich druk maken over een pukkel die niemand ziet en die toch wel weer weg gaat over maximaal een week. Maar ik klaag over mijn Te grote onderkin, mijn dikke wangen die helemaal gaan trillen als ik mijn vinger langs mijn wang haal. Mijn dikke flubber benen. En mijn kippen vleugels. Maar iedereen doet alsof een pukkel het ergste is wat er is. Terwijl ze het perfecte dunne, mooie lichaam hebben. Het prachtige hoofdje ( met 1 pukkel dan ) sorry maar daar kan ik slecht tegen. Ben ik de enige die zo Denkt? Ik ga dat uitzoeken en met jullie delen!

PS. Don't worry. Dit was ik ooit. Nu al lang niet meer. Ik heb deze battle gewonnen en ik neem jullie mee hoe mijn leven was en hoe ik er boven op ben gekomen!
Heb je vragen of tips? Laat het me weten en misschien helpt het! X

Regretting Who I Was And What I Thought ( NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu