1

87 2 1
                                    

Bugün o kadar heyecanlıydim ki çünkü Josh'la beraber biryere gidecektik ama sürpriz olduğunu söyledi.Sabah yataktan kalkar kalkmaz hemen bir duş aldım ve ne giyeceğimi düşünmeye başladım,acaba şort ve bluz mu giysem yoksa kısa bir elbise mi? Tercihimi şort ve bluzdan yana kullandım.Hemen üstümü giyindim saçıma maşa yapıp aşağıda beni kahvaltıya bekleyen annemi ve babamı öpüp hemen dışarıya çıktım.

Dısarı çıktığımda beni bekleyen Josh'ı gördüm.Hemen boynuna sarılıp dukaktan bir öpücük verdim.Arabaya bindik ama hala nereye gittiğimizi söylemedi.

-Naber bebeğim bugün nasılsın ?

-Seni gördüm daha nasıl olabilirim.

-Gördüğüm kadarıyla çok heyecanlı gözüküyorsun.

-Heyecanlıyım çünkü nereye gittiğimizi söylemedin.

-5 dakika daha sabret birazdan oradayız.

5 dakika geçmişti ve biz ormana girmiştik karşıma bir ev çıkmıştı o kadar güzeldi ki ağzım açık kaldı. Dışarısı rengarenk çiçeklerle sarılı ve çok şirin bir evdi. Ama hala neden buraya geldiğimizi anlamamıştım.

-Aşkım neden buraya geldik ? diye sordum

Sorumu duymazdan geldi ve beni içeri soktu içeri girdiğimde etrafı süslenmiş bir yatak yanı başında şampaya.İnanmıyordum gerçekten benimle yatmak mı istiyordu acaba diye düşündüm ve düşündüğüm gerçekten olacaktı herhalde....

sevgili NİALLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin