Josh elinde bir buket gül ile içeri girdi. Bana uzattı ve
-Seni gerçekten herşeyden çok seviyorum.
-Bende seni çok seviyorum Josh.
-Bugün benim olmanı istiyorum Katy.
-Bundan emin değilim Josh şuan gerçekten istediğimi sanmıyorum.
-İstemesende olacak bu iş Katy.
-Hayır Josh istemiyorum. Dedim ve ağlaya ağlaya dışarı çıktım.
Acaba Josh benimle sırf bu yüzden mi çıkıyordu yoksa gerçekten seviyormuydu kafam o kadar karışıktı ki hiçbirşey düşünemiyordum. Evden ağlayarak çıktığımdan beri yürüyordum, dalmıştım ve nerede olduğumu bilmiyordum. Hava kararmaya başlamıştı. Herşey Allah'ın cezası Josh yüzündendi. Neden benim kararlarıma saygı duymuyordu ki ! şimdi bunların hiçbiri olmayacaktı . Ama herşeyden çok seviyordum belkide beni kullanıp bir köşeye çöp gibi atacaktı . Telefonumu çıkardım Jessie arayacaktım ama lanet telefon çekmiyordu. Tek çarem yürüyüp yolu bulmaktı. Çok yorulmuştum dinlenirken ağacın altında uyuya kalmıştım. Uyandığımda hala hava karanlıktı ve kurt ulumaları geliyordu dizlerim ve ellerim titriyordu. Sabah olana kadar dua ettim ve sabah olmuştu tekrar yola koyulmuştum ama nereye gitsem hep aynı yere geliyordum sanki. Herhalde beni aramaya başlamışlardır diye kendimi avutuyorum ama hiçbir işe yaramıyordu.
Sonunda biraz uzakta yol görmüştüm. Yola çıktığımda otostop çekip beni almaları için yalvaracaktımbelkide. Yola çıkmıştım o kadar az araba geçiyordu ki neresi acaba burası nasıl biryer ilk geçen arabaya otostop çektim ama durmadı bile tekrar bir araba daha geçti o da aynı şekil ilerledi bu sefer gerçekten beni almalıydı yoksa burada kalacaktım herhalde son otostop'u çektiğimde araba gelip yanımda durdu ve camı açtı. Sarı saçlı masmavi gözlü ve o kadar da çekiciydi.
-Hey merhaba benim adım Katy burada kayboldum acaba beni şehire kadar bırakır mısın?
-Elbette bu kadar hoş bir bayanı nasıl buralarda bırakırım dedi.
Çok centilmen biriydi yolda giderken sadece onun suratına bakıyordum o kadar yakışıklıydı ki yola bile bakamıyordum. Acaba sevgilisi varmıydı tabikide vardır baksana kızlar bu kadar yakışıklı bir çocuğu kaçırırmıydı acaba ben olsam kaçırmazdım. Aaaa bu arada adını sormayı unutmuştum
.-Merhaba adını sorabilir miyim acaba?
-Tabi benim adım Niall seninkide Katy di değil mi?
-Evet çok güzel bir ismin varmış Niall.
-Teşekkür ederim senin adında çok hoşmuş.
-Bir soru sorabilir miyim?
-Tabi sor.
-Sevgilin varmı?
-Yok
Acaba abazalık mı yapmış oldum daha tanımıyordum ve kim olduğunu bile bilmiyordum belki bir hırsızdı veya başka birşey . Ama zannetmiyorum bu kadar hoş bir çocuğun böyle şeyler yapacağına. Bana soru sordu:
-Sen buraya nasıl geldin?
-Sevgilim olacak alçak Josh beni buraya sürpriz yapmak için bir eve getirdi eve girdiğimizde onun olacağımı söyledi ama istemiyordum evden kaçtım ve buraya kadar yürüdüm.
-Alçak böyle bir bayan nasıl ormanda tek başına bırakılır ki!!!!
devamını yarın yazacagım :)