"Princezna"
Každá holka se chce cítit jako princezna u svého přítele. Jenže být princeznou si většina vysvětluje po svém. A to tak, že musí být pro svůj dobrý pocit být něco víc, než v nezadaném stavu. Že kluk bude kolem nich skákat jenom proto, že ona má "kozy." Ty dnešní holky, které se za svojím princezničkovým snem ženou vlastně neumí nic, za co by se tak měli doopravdy cítit. Ani neví, jak se má taková princezna chovat!
Tak si tedy rozebereme historický význam toho slova. Princezna byla označována jedině dívka z modré krve. Protože byla potomkem šlechty, musela i znát jejich zvyklosti a reprezentovat rod. Takže v té době musela být vystudovaná. Tedy umět číst, psát, počítat, hrát na nástroj, nábožensky vzdělaná a minimálně umět 2 jazyky: (v českých zemí latinsky a německy, potažmo česky). K tomu byla vzdělávána v etiketě a diplomacii.
Dneska se sice poměry vzdělání už liší, ale pokud by se chtěla některá dnešní holka cítit jako princezna po modernu, měla by se aspoň tak chovat a přemýšlet, tedy mít aspoň maturitu (teď mne jistě ty holky, co nemají maturitu ukamenují, ale uvádím to jako příklad), zvládat všechny domácí práce, výchovy dítěte, ovládat vymoženosti moderní doby a slušného chování. A ne neustále čumět jen na telku či youtube, lézt po obchodech, hulit, kouřit, utrácet peníze druhých, chlastat v nočních klubech a barech. Tedy konzumní princeznovský život. Takže i kluci, co tohle čtou, vaše růžové brýle nevidí princeznu, kterou máte doma, pokud ji to vše umožňujete, jen jste kokoti, že si takto podkopáváte život a takové si pustíte do svého života a přijde vám to normální a standartní. Je sice hezké, že dává vaše holka fotky na insta či na příběhy s textem, že jste nejlepší kluk, protože pro ní děláte první poslední, na sluhu si každý snadno zvykne, ale až dojde na lámání chleba ve vztahu, pak vy se budete divit s kým jste.
ČTEŠ
MÝTY mladých
No FicciónV návaznosti na dílo Mýty v našem životě a inspirací sérií děl Problémy..., budu podrobně rozebírat a vysvětlovat mýty dnešních mladých, kteří si život vykládají po svém a blbě.