Cine e ea?

85 7 3
                                    


Capitolul 1

A doua zi,Inuyasha ,Sippou si Sango o astepta pe Kagome din lumea ei „ciudata" .Sango si Shippou o asteptau langa fantana cu rabdare,dar...

---Se pare ca intarzie ,Kagome-chan...spune Sango cu un oftat usor si neluand ochii de la putul fantanii..

---Asa e....poate o sa aduca cu ea mancare din aia gustoasa,spune shippou care saliva cand se gandea....dar Kagome inainte sa plece,ar trebui sa se certe iar cu Inuyasha ....*enervandu-se*Ce prost e!!...dar inainte sa mai zica ceva,a primit un pumn in cap de la cel mentionat...Sango se ridica si incepe sa spuna nervoasa

---Inuyasha!De ce esti asa????spune nervoasa Sango..

---O MAI TACI!!!spune Inuyasha tipand

---Oooo ....se vede ca esti ingrijorat de ea!spune Sango surand ,chiar daca te certi cu ea pentru o mica aiureala!

---Keh!introcandu-se cu spatele la fantana cu aroganta...

Apoi...o lumina albastruie a iesea din fantana,iar din ea a iesit o fata tanara ,imbracata ca o scolarita ,cu parul negru ca corbul iar ochii caprui..si cu un ghiozdan urias...

---M-am intors!spune ea bucuroasa...

---Bine ai venit!spune Sango in timp ce o imbratiaseaza...

Se uita la Sango si Shippou bucuroasa,dar cand si-a indreptat privirea spre semidemonul inganfat si-a schimbat privirea din bucuroasa,in furie..

---Hai odata!Trebuie sa incepem sa cautam bucatile de giuvaier Sacru!spune Inuyasha maraind...

---Hmph!Doar atat?Nu ai vrea sa iti ceri scuze?spune Kagome putin nervoasa..

---Scuze pentru ce?spune Inuyasha suprins

---Pentru ce ne-am certat chiar inainte sa plec!tipa Kagome..

---Aaaa...nu-mi amintesc...spune el ca nu stie...

Kagome se infurie si spune cuvantul magic...

OSUWARIIII!!!!

Inuyasha a cazut fortat la pamant,iar Kagome a plecat spre sat cu Sango si Shippou lasandu-l pe Inuyasha la fantana

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Inuyasha a cazut fortat la pamant,iar Kagome a plecat spre sat cu Sango si Shippou lasandu-l pe Inuyasha la fantana..

In sat,Miroku ii astepta pe ceilalti la cabana lui Kaede ca sa plece impreuna in cautarea bucatilor de giuvaier Sacru.Inuyasha a ajuns mai repede in sat si dupa au ajuns si fetele..

Apoi...Kagome a simtit o bucata de giuvaier Sacru,si era la marginea satului...Inuyasha si ceilalti au inteles dupa privirea ei si au plecat direct.Sango si Miroku s-au urcat pe Kirara(dupa ce s-a transformat),iar Kagome pe Inuyasha.Odata ajunsi acolo,toti au ramas suprinsi...cineva se lupta cu un sarpe mare...Inuyasha a ramas suprins,iar Sango a burat deasuprea bataliei..Kagome s-a mirat cand a vazut ca i-a aparut un arc si o sageata,iar cand a tras in capul monstrului,acesta se transforma in cenusa,iar apoi,un demon vulpe a aparut,era unul argintiu,putin mai mare ca Kirara...Inuyasha a fugit spre ea,dar ea deja plecase...cand ne-am dus acolo,era de parca nu s-ar fi intamplat nimic...prin cenusa aia,bucatica de giuvaier stralucea...Kagome a luat-o din cenusa,si se uita la ea..

Seara...au plecat din sat si si-au facut un foc de tabara...si au inceput sa discute in jurul lui...

---Cine era ea?Si cum a putut sa ucida sarpele ala,cu o sageata?spune Sango nedumerita..

---Nimeni nu stie...spune el mutand-usi privirea spre Inuyasha,Cine crezi ca era...Inuyasha?

Inuyasha nu scosese vreun sunte,dar se gandea.."Mirosea ca mama...cine o fi putut fi?"Apoi Kagome pertuba linistea..

---Dar cand am luat bucata de Giuvaier era deja purificata...sa fi fost o preoteasa?se intreba Kaome,dar Miroku ii raspunde...

---Nu.Se simtea putina aura demonica,dar se pare ca era un semi-demon(hayno),spuse Miroku

---Dar,nu am mai vazut-o...

Apoi,Inuyasha a simtit o intepatura pe fata si a dat cu palam acolo...cand sa vada ce l-a intepat,era puricele Mioga...

---Mioga-jiji!Ce cauti tu aici?il intreba Inuyasha...

---Inuyasha-sama!Am venit sa iti zic despre cea care ai vazut-o azi...Era INUKAYA!spunand Mioga tare,topaind in palma lui Inuyasha..

---Inukaya?spune Kagome curioasa...

---Da.Inukaya este ultima fiica a Generalului Caine,dar a nascut-o in secret,dupa nasterea lui Inuyasha,dar la luna plina...Mama ta,a avut grija de ea cativa ani,dar ar trebui sa o abandoneze intr-o pestera cativa ani...spune Mioga..

Inuyasha ramane suprins si intreaba de sabie...

---Dar nu a primit vreo sabie?spune Inuyasha interesat...

---Ba da...o sabie speciala...Tessnaiga...este o sabie cu puteri nelimitate,incluzand din putera lui Tsessaiga si Tensseiga,care poate distruge si poate invia rice pe sute de kilometri...

---......Si Sesshomaru stie de ea?il intreaba Inuyasha curios..

---Nu prea cred...spune Mioga catinand din cap...

---Deci,inseamna ca ai o sora!spune Kagome cu incredere...

---Ce?Nu prea...cred ca e slaba,si nu poate sa faca nimic...spune Inuyasha nepasator...

---Chiar te contrazic!Ea nu are doar sabia..Are si alte arme ca sa le foloseasca in scopuri bune...

---Pai,se vede ca poate sa lupte si fara ajutor,spune Sango ..

Toti au dat din cap afirmativ,mai putin Inuyasha..

---Poate o sa o gasim in curand...spune Miroku incet..

---Keh!De ce trebuie sa o cautam?Avem si altele de facut!rabufni Inuyasha cu dispret...

---Poate ne ajuta,si s-ar putea sa nu fie proasta ca tine!spune Shippow,dar primeste un pumn in cap de la Inuyasha...

---Poate ne ajuta,si s-ar putea sa nu fie proasta ca tine!spune Shippow,dar primeste un pumn in cap de la Inuyasha

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

---Au!Ce e?Daca e adevarat!spune frecandu-se de cap

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

---Au!Ce e?Daca e adevarat!spune frecandu-se de cap...

---Hai sa ne culcam...mie somn...spune Kagome cascand...

---Da...noapte buna...spune Sango...

Hei am venit cu primul capitol!!!Sper ca va placut si voi incerca sa postez cat de curand...bye

INUKAYAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum