s a p t i s p r e z e c e

2.4K 136 3
                                    

  Ajung acasa si ma trantesc pe canapea.Oare de ce s-a creat scoala?Ce idiot a creat asa ceva?Ma ridic si ma duc la bucatariei si a manca ceva.Dupa ce termin primesc un mesaj.
  Kai:Hai sa iesim in seara asta.
Yoojung:Ok
Kai:La 9 e ok?
Yoojung:Sigur.

Aveam 2 ore sa ma pregatesc.M-am dus in camera si mi-am facut un machiaj simplu iar parul l-am indreptat.

M-am dus in camera si mi-am facut un machiaj simplu iar parul l-am indreptat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mai erau 30 de minute.Am coborat jos unde am dat de baieti dar nici urma de ea,si daca ma uit bine nici de Tae.
  Eu:Unde sunt?
  Jin:La intalnire.
Se intoarce si ramane cu gura cascata.
Jin:Unde mergi Yoojung?
Eu:Niste treaba.
Jungkook:Cu fusta aia scurta?Nu prea cred.
Eu:Pot sa ma imbrac cum vreau,clar?Nu esti mama mea si nici iubitul meu.
Se uita cateva minute,putin dezamagit si decid sa plec.
Yoojung:Nu ma asteptati,vin tarziu.

Kai:Mama ce bine arati.
Eu:Mersi,si tu.
Kai:Mergem?
Ne urcam in masina si incepe sa conduca.Am ajuns in fata unui restaurant,si dupa ce am comandat am mai vorbit.
Kai:Yoojung.
Eu:Ce e?
Kai:Te inteleg,stiu ca inca il iubesti.Dar te voi ajuta sa treci peste.
Eu:Mersi mult Kai.
Timpul trecuse rapid nici nu stiam cat e ceasul,am hotarat sa mergem dar era o ploaie prea mare.
Kai:Nu am cum sa conduc ce facem?
Stam pe ganduri pana cand lui ii vine o idee.
Kai:Stau aproape,merg sa iau o umbrela din masina si mergem.
Eu:Ok.
Ce e drept era o ploaie,zici ca venea potopul.
Intr-un final ajungem ,uzi din cap pana in picioare.
Kai:Baia e a doua usa la dreapta.
Eu:Ok
Imi da niste haine si ma duc in baie.
Dupa ce am terminat amandoi ne-am decis sa ne uitam la film,cat timp el va face ramen.Vreau sa o vad si pe asta.
Incepe filmul,unul de comedie si incepem sa radem.
Kai:Ok deci tu vei dormi in camera mea,iar eu aici,ok?
Eu:Ya,nu,dormi cu mine.E casa ta plus ca imi e frica de fulgere.
Kai:Ok.

Perspectiva Eunbin
Stateam toti in casa ingrijorati.Mai ales Jungkook,tot nu aveam incredere in el,dar ma intrista,chiar parea stresat.
Jungkook:Daca i-a facut ceva iar?Huh?Ma jur ca il omor daca pateste ceva.
Jin:Eunbin,sun-o.
    Convorbire telefonica
Eunbin:Unde esti?
Yoojung:Ploua foarte tare,am ramas la Kai.
*Jungkook incepe sa tipe si sa dea cu pumnul in perete.*
Eunbin:Vin sa te iau acum.
Yoojung:Eun....
    Convorbire telefonica incheiata
Eu:Tae,sti unde e casa lui Kai?
Tae:Da,hai..
Jungkook:Vin si eu.
Dupa 15 minute ajungem si urc sus.
Yoojung:Eunbin..Nu trebuia .
Eunbin:Haide.
Kai:Ho ca nu o mancam.
Eunbin:Vrei sa mori?Sti foarte bine ce i-ai facut inainte!Si totusi,totusi ai tupeul sa stai cu ea!Am crezut ca vei realiza dar nu.
Kai:De unde..
Yoojung:Ce se intampla?
Eunbin:Nimic,hai.
Se incalta si o iau de mana pana la masina.
Jungkook:Esti bine?
Yoojung:......
Tae:Esti bine Yoojung?Ti-a facut ceva?
Yoojung:Nu va inteleg!Ce se intampla!De ce nu pot sta cu el?De ce va bagati?
Jungkook:Pentru ca acum cativa ani era sa te violeze!Iti aduci aminte totul mai putin asta?!!!
Perspectiva Yoojung
Incep sa plang,nu imi venea sa cred.Imi aduceam aminte totul.
Jungkook se ridica de pe scaun si trece in spate langa mine luandu-ma in brate.
Yoojung:Da-mi drumul!Crezi ca daca mi-am adus aminte se rezolva ceva intre noi?Nu!Lasa-ma!Sunteti doi idioti amandoi.
Ies din masina si incep sa fug printre picurii de ploaie.Nu mai puteam vedea nimic,alerg si cand deodata inchid ochii brusc fara a putea sa imi misc corpul.Ce se intampla?Iar senzatia asta?




only you | j.jk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum