Prolog

2.5K 133 20
                                    

   Perspectiva Yoojung
Yoojung:Eunbin tu ai nunta peste 3 zile si nu ai rochie?Ai probat o mie.
Eunbin:Nici tu nu ai deci.....
Yoojung:Dar tu esti mireasa,nu eu.
Cele doua fete intrasera intr-un magazin iar lui Eunbin ii vibra telefonul,semn ca primise un mesaj.
   ,,Respectam planul?"
Ea zambi si se intoarse la prietena ei.
Eunbin:Asta e perfecta pentru tine.
Yoojung:Vrei sa fim amandoua in alb?Tot eu o sa arat mai bine.
Fata ii scoase limba si pleca sa o probeze.
Yoojung:E geniala...
Eunbin:O luam.
Dupa inca cateva magazine si Eunbin si-a gasit o rochie,sincer a meritat asteptarea.

Cele trei zile trecusera foarte rapid,ma simteam atat de obosita din cauza planificarii nuntii.
Eunbin:Arati perfect!
Zambesc si ne urcam in masina urmand sa mergem la biserica.

Pe drum imi aduceam aminte de jungkook care dupa ce aflase ca m-am intors plecase din Seul..Oricat as fi negat il iubeam,si as fi dat orice sa fie aici....Dar astazi nu voiam sa ma gandesc la lucruri rele.

Intram in biserica si sunt acompaniată de Jimin.
Ceremonia incepe Taehyung si Eunbin fiind foarte fericiti.
-Daca cineva se impotriveste,sa spuna acum sau sa taca pe vecie.
Nimeni nu spune nimic dar simt cum ochii imi sunt acoperiti cu ceva.
Yoojung:Nu vad nimic.
In sala,liniste.
Yoojung:Ce se intampla.
Merg putin in fata pana ma lovesc de ceva.Simt cum mana mea este luata de a altcuiva.Acela a fost momentul cand am sarit pe acea persoana,nu se schimbase deloc.
Jimin imi da jos ce aveam la ochi,ce acum chiar mi-ar fi trebuit pentru ca nu imi puteam potoli lacrimile.
   Jungkook:Yoojung,prin toate prin cate am trecut am realizat ca nu pot trai fara tine,viata mea ar fi inconpleta asa.Iti ador zambetul,rasul,tot ce tine legat de tine.Deci Min Yoojung,vrei sa fi sotia mea?
Incep sa plang si ii iau din nou in brate spunand de o mie de ori da.
Yoojung:Da,da Jungkook!
Acesta ma saruta si toata sala aplauda.
Ma întorc catre Eunbin ce radea.
Yoojung:Tu ai facut asta?
Eunbin:Normal,de ce crezi ca ai rochia alba?
Lacrimile apareau pe fata mea din ce in ce mai evident.
Si asa cele doua cupluri s-au casatorit,
Yoongi are acum o casa de discuri,si o iubita.J-hope,speranta noastra,a ajuns un mare dansator la fel si Jimin,RM un mare rapper cunoscut,Jungkook si Taehyung lucreaza cu Yoongi la casa lui de discuri.Jungkook si Yoojung au o fetita,Yoona, iar Eunbin si Tae au un baietel,care la insistentele lui Taehyung ii poarta numele.
        °°Se pare ca povestile au un final fericit°°
                         ~Sfarsit~

only you | j.jk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum