Yatağımdan yeni kalkmıştım.Doğrulup duvara sırtımı dayadım.Odaya boş gözlerle bakıyordum.Başım ise acayip şekilde ağrıyordu.Sadece aklıma Jacob ile Maria'nın öpüştüğü gözlerimin önüne geliyordu.Belkide daha sonra seviştiler.Belkide birbirlerine aşıklar ! HAH. Olmiyacak şey değil. Belkide Maria benim üzülmemi istemediğinden Jacob'la anlaşmıştı ! Tam bir zavallıyım. En kötüsü Jacob en iyi arkadaşım ile öpüştüğü halde hala onu çok seviyordum.
Yatağımda boş boş oturmaktan sıkıldığım zaman ayağa kalkıp banyoya bile uğramadan mutfağa indim.Bir şeyler yiyip sonrada ağrı kesici almalıydım. Yada almam şu masanın üzerinden uyurdum.Yada başka bir fikir olarak içerideki koltukta uyurum.
Lanet olsun ! Belim ve boynum sikilmiş gibiydi.Beni kaldıran ise kapı ziliydi.Gidin be deprosyondayım.Siktirin hayatımdan.Psikopatım diyorum.Böyle düşündükçe kapı zili daha çok zorlanıyo gibiydi.İlk önce yukarı çıkarak üzerimi değiştirmem gerek sanırım.Yukarı kata sürünerek çıktım ve,sürünerek kıyafetlerimi çıkardım.Aynada ne zaman giydiğim bile hatırlamadığım rahibe iç çamaşırlarına bakıyordum.Onlarıda değiştirsem iyi olurdu.
Giyinip aşşağı indiğimde lanet kapı hala susmamıştı ! Kapıyı bit hışımla açtıktan sonra karşımdaki kişeye bakıyordum.Evet evet ta kendisi şu anda kanlı canlı evimin önünde duruyordu.Bu yıllar önce aşık olduğum çocuk Dylan'dı.Ona boş gözlerle bakıyordum.Ona deliler gibi aşıktım ama o beni siklememişti.Sonra ise 3 ay boyunca kapımda yatmıştı.Tabii ki ona gitmemiştim.Şimdi ise neden karşımda böyle duruyordu ki?
Benim konuşmayacağımı anladığı zaman benim ismimi söylemişti.
''Mahogany?''
Oldukça sakin olmaya çalışıyordum.Onu özlemiştim sanırım. Hiçbirşey demesine izin vermeden ona sarıldım. Bunu neden yaptığımı bilmiyorum buna ihtiyacım vardı özelliklede son günlerde. Saniyesi geçmeden oda bana sarıldı neden bilmiyorum ama bi anda kendimde boşlukta gibi hissetmiştim. Bu çok farklıydı, yıllar sonra ona sarılmak onu hissetmek çok farklıydı. İstemsizce gözümden yaş akıyordu, buna engel olmak istesemde olamıyordum. Ağladığımı görünce beni kendinden uzaklaştırıp anlamsızca bakışlar yolladı ve elimden tutarak salondakii aynanın önüne kadar çekiştirdi. Geldiğimizde beni sıkmayı bırakıp konuşmaya başladı. "Mahogany, ne kadar güzel olduğunu biliyormusun? herne olduysa böyle üzülerek kendine yazık ediyorsun " dedi ve salona doğru yürüyüp deri koltuklardan birine oturdu. Gözyaşlarımı silip yanına oturdum ona anlatmam ve sonra Maria ile aramı düzeltmem gerekiyordu. O benim en yakın arkadaşımdı. Bi erkek için en yakın arkadaşını bırakan bencillerden olmamalıydım.
"Sevdiğim ç-çocuk ilk önce bana telefon numarasını verip onunla buluşmamı söyledi" cümlemi yarıda kesip derin bir iç çekip devam ettim. " sonrada bi bar köşesinde en yakın arkadaşımla yiyişti " derken istemeden gülüyordum. Yanlış anlamayın, sinirden. Bana biraz daha yaklaşıp " Bilirsin, her kız intikam almak ister ve eğer öyle birşey için birini arıyorsan ben burdayım hem seninle takılmış olurum Mahogany hadi ama " dediğinde muzipçe sırıtıp kafamı salladığımda oda gülerek bana karşılık verdidi ve izin isteyerek yanımdan ayrıldı.
Dediğim gibi herne olursa olsun Maria benim dostum onunla bi çocuk için kavga edemem ve dostluğumuzu bitiremem bu yüzden onunla barışmalıyım. Telefonu elime alıp Maria'yı aradım. Çok geçmeden açtı ve özür dilemeye başladı bense ona sadece özür dilememesini onu çok sevdiğimi ve hemen eve gelmesini söyleyip telefonu kapattım.O gelene kadar bende birşeyler yapmaya karar verdim ve telefonu elime alıp pizza söyledim. Evet, evet pizza siz ne sandınız? pasta börek falan yapacağımımı? öyle şeyleri pek beceremiyorum . En son yaptığımda yeni bi fırın almak zorunda kalmıştım. Düşüncelerimi bölen kapının sesiydi. Yerimden kalkıp kapıyı açtım ve yerime tekrar yerleştim. Maria karşıma geçip oturdu. Bir süre sonra anlattıklarını duyunca şok olmuştum.
Uzun bi süre önce Maria'ya bi çocuk aşık olmuştu ve iyi bir tip değildi yani sürekli ona sahip olmaya çalışıyordu. Bu yüzden şehir değiştirmek zorunda kalmıştık. Evet, evet değiştirmiştik, ve o gün bardada yine o çocuk Maria'yı bulmuş ve çocuk ona yine bulaşmasın sevgilisi sansın diye öpüşmüşler.Bunu öğrendiğimde kendime lanet ettim. Bide kızın günahını almıştım. Utan kendinden Mahogany! Neyse bi özür olarak akşam Jacob'la Maria'yı yemeğe davet ettim. Birde hala Dylan'la bi süre sevgili rolü yapmaya karar verdim. Sevdiğimi kıskandırmayı severim. Telefonumu çıkartıp Dylan'ı aradım ve akşam yemeğine gelmesini söyledim. Tabii, bi kaç saat önceden gelmeli ki Jacob bizde kalıyor sandın. Beni şeytan beniii.
Ben hazırlıkları tamamladığımda kapı çalmıştı. Daha 2 saat olduğunda muhtemelen gelen Dylan'dır. Gidip kapıyı açtım ve Dylan'ı karşıladım.Kapıyı kapatıp içeri girdik. Aslında onla ne konuşacağımı ne diyeceğimi bilmiyordum.Bu yüzden çabuk gelsinler diye dua ederken kapı çaldı. Gidip açtığımda gelen Maria'ydı biririmize sarılıp içeri geçtik. Ben mutfağa gidip son işlemleri bitirirken bi yandanda kulak misarifi oluyordum. Maria ile Dylan çok iyi anlaşıyordu. Belkide çifte düğün yaparız he, ama şimdilik Dylan benim erkeğim üzgünüm Maria. Kapı ziliyle kendime geldim ve kapıya doğru ilerleyip kapıyı açtım. Bu Jacob'dı beni gördüğünde orda durdu ve sarılmak istedi fakat ben karşılık vermedim gözleri Dylan'a takıldı ve bana " bu çocuk kim ve bu evde ne arıyor " dedi. Bense "sevgilim" demekle yetindim. Gözlerinin kızardığına yemin edebilirdim. Bana biraz daha yaklaşıp "peki ya doğruları öğrendinmi " dedi tekrar aynı tavırda. Ben yine aynı ifademle " evet " dediğimde. "Peki ya öğrendiysen bu sikime bile benzemeyen çocuğun ne işi var burda? neden onu kovmuyorsun" dediğinde içimden kahkahalar atıyordum. Kıskanmıştı, beni kıskanmıştı." Sevgilimi kovmamı mı istiyorsun? sen kimsin?" dediğimde bayılacak giyidi fakat kendini bozmadan bana çarparak kapıdan geçti ve koltuklardan birine oturdu.
OFF ÇOK GEÇ GELDİ BİLİYORUM AMA GERÇEKTEN İÇİNDEN ÇIKILMAZ Bİ HAL ALMIŞTI KAÇ GÜNDÜR YAZICAM YAZICAM YAZAMADIM İSTANBULA GİTTİM ERTELENDİ CARTER'IN DOĞUM GÜNÜ VARDI YAZMADIM TELLERİM TAKILDI DÜN ÇOK KÖTÜ AĞRI YAPIYO FAKAT YİNEDE NE YAPIP EDİP YAZDIM HEM KISA DİYE DİĞERLERİ BUNU BİRAZ UZUN YAZDIM YORUM VE VOLELERİNİZ ÇOK ÖNEMLİ BENİM İÇİN UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I THOUGHT YOU LOVED ME
RomanceSAKAR VE BİR O KADAR AŞIK BİR KIZIN 3 YIL SONRA TAM İSTEDİĞİ OLUYOR DERKEN YİNE HERŞEY BERBAT OLUYOR. BU BENİM İLK DENEYİMİM VOTELERİNİZ VE YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ.