GECEDEN:
Arabayı ben sürüyordum.Aklıma gelen drift fikriyle arabayı hızlandırdım.Ve tam okulun ortasına drift çekerek arabayı durdurdum . Arabadan cıktigimizda butun herkes bize bakiyordu. Bizde birbirimize bakarak gulduk .Sinirlerime hakim olmayan bir tiptim. Sinir ilacı kullanıyordum.Ben duşuncelere dalmışken arabayı kilitledim tam yurumeye basliyacaktim ki arkadan birisi " KIZIL OLAN BENİM DİĞER KUMRALIDA SANA VERİRİZ NASIL OLSA BUNLARDA SÜRTÜKTÜR " Dedi .Ben durur muyum hemen arkamı dondum benimle birlikte nefeste arkasini dondu . İlk kavgamızdı galiba bu okulda.butun gucumle "kim söyledi bunu " diye bağırdım. Sonra yavasca karsida duran kas yiginlarina gitmeye basladım."hanginiz beni istiyosunuz?" onumdeki kumral cocuk salak gibi ortaya atladı bende ona gel benimle dedim kopek gibi agzinin suyu aka aka geliyordu.okulunortasina getirdim ve kendime dogru cevirdim nefeste ayni seyi yapti sonra ikimiz ayni anda adamlarin erkekligine dizimizi gecirdik adamlar iki buklum olduktan sonra ustlerine oturduk ve yumruk atmaya basladik en son cakilarimizi cikartim izimizi alinlarina kazidik ben GECE yazarken nefeste isminin baş harfini yaziyordu adamlarin yuzu gozu kan olunca uzerlerinden kalktik ve lavaboya gittik sonra zil caldi ve mudurun odasina ciktik. Sinifimizi sorduk mudur 12/A dedi ve gittik.Sinifa kapiyi tiklatmadan girdim .ve arka siralara bakip yerime geciyordum ki hoca ailesinden terbiye almamis bunkar bi ozur diler insan dedi. Aile dedigi anda gozlerim dolmustu annemin ciglik atislari gelmisti aklima sinirlerime hakim olamadım ve hocanin yanima gittim sonra kafasini ogretmen masasina vurdym ve bir daha ailem hakkinda konusmayacaksin dedim son kez vurdugumda yere dustu ve ozur diledi sonra bize kendinizi tanitin dedi once nefes konusmaya basladı " ADIM NEFES KARA ONCEKİ OKULUMUZDA BANA YAKLASMAYA CALİSAN COCUGU BİCAKLADİM SUAN NERDE DİYE SORARSANİZ HASTANEDE KOMADA O YUZDEN SİZ SİZ OLUN BANA YAKLASMAYİN!"dedi ve arka sirada biyere oturdu sira bendeydi konusmaya basladim "ADIM GECE SİYAH SADİST VE MAZOŞİSTİM . BANA TECAVUZ ETMEYE CALİSAN COCUGU SİLAHLA ALNİNDAN VURDUM VE OLDURDUM BEN OLSAM BANA YAKLASMAZDİM" dedim herkes korkulu gozlerle bize bakiyordu.hoca kosarak disariya cikti cikamdan once polis cagiricam diye bagirdi bende desyek kuvvetde cagirsinlar diye bagirdim.ve guldum .yandaki cocuk bana bakiyordu onun yanindakide nefese ama ben umursamadim.10 dk sonra ben ve nefes ogretmenler masasinin ustunde oturuyorken polis iceri girdi ve silahini bize yoneltti siz ciddimisiniz diye bagirdim bizimle geliyorsunuz diye bagirdi polis hayir gelmiyoruz dedi nefes ve ikimizde dokunulmazligimizi simgeleyen siyah kimligimizi cikarttik polisin birdengozleri faltasi gibi acildi ve ozur dileriz diye soylenmeye basladi bende tamam git dedim hoca hemen bagirmaya basladi elini arkasina aldim ve gotune vurarak disari attim .elimi cirptim ve kapiyi kapatip korumalardan birisiniz aradim sinifta birisi e cocugu varmi ve evli mi diye sordum cocugu yo evli degil dediler depoya getirin ve baglayin simdi okulda ben size haber vericem dedim.herkes bana bakiyordu birden aklima annemin.cigliklari geldi nefes hayır gece sakin ol dedi onu bile duymazken herkes ban bakiyordu arkadaki cocuk one gelmisti ve ban bakiyordu birden ayaga kalktim gene bi sinir krizi yasayacaktim sanirim duvara yumruk atmaya ve onlari ben oldurmedim ailemi ben oldurmedim siye bagriyordu nefes beni tutmaya calisuyordu ama basarili olamiyordu ben duvara yumruk atmaya devam ederken allerim kanmaya baslamisti nefes sinifa bagirdi birisi onu tursun kendine zarar verecek dedi birden bana bakan cocuk ayaklandi o sirada yakasinda yazan meric ismini gordum nefes merice beni yatirmasini soyledi ama ben hala cirpiniyordum onlari ben oldurmedim diye nefes ruzgara kolunu bana dogry tut dedi ruzgar kolumy tutmaya calisti ama ben cirpiniyordum en sonunda ruzgar benim kolum tuttu bende bi kolumu merucin boynuna sardim igne kolumu feci sekilde yakiyoru ben de mericin boynunu tirnaklatimla ciziyorum birden ciglik attim cunku nefes igneyi birden sokmustu ve ben dayanmamistim mericin boynunu saha cok sıktım ve aglamaya devam ettim nefes igneyi cikardi ve cope attin ruzgarda ina yardimediyodu merice cikar beni burdan dedim beni kucagina aldi ve disri cikardi once lavaboya gittik rimelim akmisti hemen yuzumu yikadim ve ciktim hala mericin kucagindaydim bir banka geldik ve beni birakti bens adece yorgun gozlerle ona bkiyordum tesekkur ettim beni gogsune yatirdi merizc ve sacimi oynamaya basladi gozlerim istemsizce kapandi uyandigimda evdeydim ama ne ara buraya gelmistim hatirlamiyordum mericle bahceye ciktim gogsune yattim ve uyudum oda beni eve getirmis olmaliydi yarin ona tesekkur etmeliydim ama simdi kendimi cok yorfun hissediyordum.667 kelime umarım beğenirsiniz sizi seviyorum !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OKUL
أدب المراهقينSiyahın her tonu olan GECE ve Siyahın her tonu olan MERİÇ . İKİ SADİST BİRLEŞİRSE NE OLUR ?