Ispita

142 7 7
                                    

O zi calda de vara, mireasma toamnei se simtea in aer, iar vantul lin de primavara ii rascolea parul baiatului pufos ce statea pe banca inghetata de catre frigul iernii in parc.Buza de jos ii era umflata si purta un petic pe ochiul drept. Usturimea zgarieturilor de pe mana parea sa se accentueze iar bandajul de la piciorul stâng era scaldat in sange. Dar oare de unde a inceput totul...? Nu ramane decat sa aflam.

●21 Ianuarie 2k18 - 2:36 AM

O relatie la distanta... O fata inocenta care asteapta in fiecare seara in patu' rece dupa iubitul sau... Un baiat iutubăr, asteapta in fiecare zi dupa ceilalti ca sa filmeze survival cu abonatii... Iasi - Bucuresti, Atat de departe... dar sufletele le erau apropiate... Pe fata o chema Roxana, un nume la fel de frumos precum casa lui Geo de pe minecraft. Iar pe baiat il chema Gieo Stail, nume de iutubăr, ce sa ceri?

●21 Ianuarie 2k18 - 12:48 AM

Geo se pregatea sa plece la liceu, Roxana la fel. Geo suporta cu usurinta distanta dintre cei doi, dar fetele fiind mai fragile, Roxana se lasa afectata de asta.
Odata ajunsa la liceu, fata tanara, se indrepta spre clasa, peste tot vedea fete si baieti impreuna, fericiri... Era frustrant. Se aseaza jos, cu capul pe banca, cand de nicaieri o mana loveste banca. Roxana ridica privirea, si l zareste peeeeeeeee.... SuntONuca, bff ul lui Geo de pe Discord.
Nuca: Esti bine? Pari suparata.
Roxana: Da...Da, sunt bine... n ai de ce sa ti faci griji...
Nuca ii ia barbia Roxanei in mana si ii ridica  capul,
Nuca:Sigur?
Roxana: Sigur...
Nuca isi retrage mana si se incrunta incet.
Nuca: Ma minti... Te ai certat cu Geo?
Roxana: Nu... doar ca...
Nuca: Doar ca ce?
Roxana: E greu... Distanta asta... si Geo abea imi duce lipsa...
Nuca: poateeee, ar trebuii sa uiti de el si sa iesi cu cineva din apropierea ta. Spune Nuca zambind. Ii ia mana Roxanei si o lipeste de pieptul lui (de țâța lui) si spune incet "Ne vedem diseara?"
Roxana nestiind ce sa faca accepta
Nuca: Bun... vin eu diseara... Sa ma astepti.

•18:38

Roxana ajunge acasa si l asteapta pe Nuca. Ceasul era deja 21:36 iar nimeni nu batuse la usa. Roxana dezamagita se baga in pat si incerca sa adoarma. Deodata se aude un scartait iar Roxana sare din pat, privii catre fereastra si l zarii pe Nuca intrand in camera, se aseaza inapoi in pat si l priveste speriata.
Nuca: Credeai ca am uitat?
Nuca se intinde in pat langa Roxana care statea cu spatele la el.
Roxana: Nu ma asteptam sa apari acum...
Nuca o ia in brate si se lipeste cu buzele de umarul ei (ce urmeaza ii +18 si n am chef sa si dea plozii labuta pe povestea mea)

●Bucuresti 22 Ianuarie 2k18 - 11:26

Geo afla de la surse necunoscute de aventura Roxanei  cu Nuca
Geo furios vorbeste singur: CUM AI PUTUT SA MI FACI ASTA ROXANA?! SI AVEAM DE GAND SA VIN MAINE LA TINE SA NE VEDEM... ACUM VIN CU ALTE PLANURI...

Doi Pe UnaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum