Geo si a dat seama... nu mai avea nimic... a pierdut tot... tot ce avea de facut era sa doarma sub pod uri ca n roblocs... Depresia ii frangea inima iar gandul ii zbura intr o singura directie... catre acoperisul celei mai inalte cladiri. Fara sa coenstientizeze cand... a urcat sus, pur si simplu' s a trezit pe marginea acoperisului... Doar un lucru mai avea de facut... si a luat inima n dinti si aa....
Sirene de ambulante si de masini de politie se auzeau de pretutindeni, trupul lui Geo a fost dus de urgenta la spital... Dar cand doctorii aveau de gand sa anunte decesul... Geo a deschis un ochi.
Doctoru': ANULATI TOT! TRAIESTE! TRAIESTE!
Geo: ...hm...? vocea aia... esti chiar tu...?
Doctoru': Da, dragule, sunt eu... ma bucur ca n ai murit instant...
Geo: Holy snitel... Sami... chiar tu esti...Sami: Rezista Geo... o sa te simti mai bine.
Dupa cateva ore in care Geo s a recuperat cat de cat, s a decis sa i povesteasca totul lui Sami. Sami asculta cu atentie tainele vechiului sau tovarăs de maincreft si parea profund devastat cand auzii de faptele cumplite ale lui Nuca.
Sami: V ati certat pentru Roxana...?
Geo: Da... si regret...
Sami: Bine, hai sa mergem sa vorbim cu Nuca sa ajungem la un compromis, ce zici?
Geo: Suna bine, dar nu stiu ce sa zic...
Sami: Doar nu ti e frica de el
Geo: Nu... (Ba ii era)
Sami: Atunci hai... iti iau un Snitzel pe drum
Sami si Geo au plecat catre apartamentul lui Nuca, in drum, n au gasit o taraba cu jnitzele asa ca Sami s a oferit sa i cumpere lui Geo un Hamburger, dar acesta a refuzat scarbit. Nimic nu era mai bun decat un Jnitzel. Nici laba pe pozele Roxa... ĂĂĂ, Adik nici o plimbare in plina vara prin parcul imbibat in mireasma de scortisoara si mere a tomnei, sub umbra copacilor ce purtau vesnicele flori de primavara...Ajunsi in fata apartamentului lui Nuca, acestia observa usa din lemn masiv de stejar importat din Africa cu motive florale punctate in dungi ca n vechile orase din Instambul, plina de zgarieturi si pete de sange... Din interior se auzeau strigăte de disperare acuta... Cand Sami a deachis usa au vazut ca...
TBC, VA PUP❤
CITEȘTI
Doi Pe Una
HumorNoBody mi a gasit titlu' ❤ A zis Stic sa zic ca i jmek. Miujdi s a casatorit cu Stic. NoBody e nub. Pika, nuj nik de el etc. etc. Fmm Snap