•19:03Nuca lucra din toate puterile la planul sau de o ajuta o pe Roxana, isi punea toata fiinta pt persoana iubita... Dupa vreo 2 ore de straduinta Nuca reusise... n o adusese pe Roxana la viata... dar a creat o clona de a ei cu ajutorul suvitei de par.
C.(Clona) Roxana: Cine sunt... ce caut aici...?
Nuca inspira adanc si ii povestii totul Clonei.
Nuca: Deci... Sunt bucuros sa te am iar aici... Roxana..
C.Roxana se uita in ochii lui pierduta.
Nuca: S a intamplat ceva...?
C.Roxana:... eu...eu...
Nuca: Ce e?
C.Roxana: Eu il plac pe Geo....
Nuca stranse din mana nervos si zice cu ura:
Nuca: Bine...Pleaca la el...
Clona n a mai asteptat a 2a aprobare si a plecat.●Bucuresti 23 Ianuarie 2k18 - 1:29 AM
Cineva bate in usa lui Geo... si nu era ma sa... acesta se trezeste din somn si deschide usa, ramane uimit...
Geo: R..Roxana... esti chiar tu? Am fantezii cumva?
C.Roxana: Nu, nu visezi, si nu sunt Roxana, sunt o clona de a ei.
Geo lasa clona sa intre in casa si ii cere explicatii, acesta se lamureste dupa mult timp si accepta sentimentele clonei Roxana.•12:18
Geo se trezeate alaturi de Roxana. Se ridica din pat si zice incet:
Geo: Eu o sa fiu plecat azi ceva timp... Te rog sa nu faci prostii, mai ales sa interactionezi cu Nuca....
C.Roxana aproba si se culca inapoi. Geo plecase in treaba sa destul de linistit in ciuda a ceea ce urma sa se intample...Nuca nu mai rezista in fata frustrarii si plecase dupa Geo. Ajuns la Bucuresti si a dat seama ca in casa lui se afla doar Clona... Clona nu era ceva de pret pana la urma... asa ca s a decis aa DEA FOC LA CASA.
Geo, stand linistit la o terasa aude la stiri de un incendiu, se uita la TV si observa caaaaaaaaaa.......... E CASA LUUUUUIIII. in imaginile surprinse de cameraman se observa trupu' incinerat al clonei pe geam... Geo fugii intr un suflet si jumatate acasa.... dar cand ajunsese... deja era prea tarziu..
totul arsese din temelii, si trupul clonei... Era clar... Geo pierduse tot, picase in depresie, era doarte trist, nu mai avea nimic, ce era de facut acum...? fara nimic...?
CITEȘTI
Doi Pe Una
HumorNoBody mi a gasit titlu' ❤ A zis Stic sa zic ca i jmek. Miujdi s a casatorit cu Stic. NoBody e nub. Pika, nuj nik de el etc. etc. Fmm Snap