1.Bölüm (İlk Tanışma)

60 3 4
                                    

Annemin sesiyle yataktan düşerek uyandım. "Kızım kalk artık geç kalacaksın yoksa."Olamaz bugün o gündü. Ne ara bitti koskoca 3 ay anlamadim çok ilginçti. Bu sene YGS sınavı vardı. Uzun bir ofladıktan sonra tam kalkacakken ordan bir yastığın çarpmasıyla tekrar düştüm yere,"Bu ne lan noluyo anasını satayım"diye bağırdım. Kaktığımda Habeş maymununu gördüm."Ohaaa ben şok, wayy demek sen geldin maymuş"dedim. Ablam gelmişti. Çok özlemiştim. Uzun zamandır eve geldiği yoktu hayırsızın. Eee tabi Avrupa'yı gezerse çok doğaldı."Kalksana çirkin surat daha okula gideceksin. Aaa sen daha öğrenciydin dimi okul bebesi"dedi. Boş durur muyum hiç. "Diyene bak daha yeni mezun oldun aslanım. İlla hatırlatacaksın şu okulu dimi uyuz".Biraz zor olsa da kalkmayı başarmıştım. Kalkar kalkmaz üzerine atlamıştım ablamın. Sımsıkı sarıldıktan sonra banyoya gittim. Sersem gibi oluyordum sabahları. Zar zor dişlerimi fırçalayıp,elimi yüzümü yıkadım.

Hazırlandıktan sonra kahvaltı yaptım. Şoför bırakacaktı. Evden çıktığımda biricik kankamı gördüm. Kendisi karşı komşumuz olurdu. Aslında burada oturmuyorlardı ama bizim ısrarlarımız sonunda ailesi kabul etmişti taşınmayı. Ayrı kalamıyorduk. Kardeş gibiydik. Yaklaşık 5 ay olmuştu buraya taşındıklarına. Yalan olmasın özlememiştim keratayı. Çünkü daha dün beraberdik. :) Okul açılmadan son kez kudurmak istemiştik. Kudurduk ta...
"Azraa"diye bağırdığımda üstüme atladı öküz."Dur kızım tipimi kaydırdın bee"dedim. :)
"Çok özledim kanka seni".
"Yalan söyleme lan daha dün akşam bizdeydin".
"Olsun kankam özlemişim"dedi çirkince sırıtarak.
"Tamam tamam inandım hadi bin arabaya yoksa geç kalıcaz".

Okula geldiğimizde herkes bahçedeydi. Bizde Azra ile arabadan indik, yürumeye başladık bahçeye. Bize doğru gelen Barış'ı gördük. Bu çocuk tam bir psikopattı. Çünkü geçen seneden beri peşimdeydi Allah 'ın manyağı. Hoşlanıyormuş ama yerler mi yemezler. Tamam tatlı ve karizmatik çocuktu ama fazla havalıydı. Benim tipim değildi. Bize doğru geliyordu. Azra"Kanka sakin ol sakın bir arıza çıkmasın okulun ilk gününden lütfen biliyorsun babanı"diye söylenirken Barış geldi.
"Wayyy ne kadar güzelleşmişsin sen Asu".
"Sen hiç değişmemişsin Barış hep aynı ego ay pardon hergün artıyordu egon dimi?"
"Çok ön yargılısın be güzelim. Bana bir şans ver. Ben seni sevmesem koşar mıyım bu kadar peşinden?"
"Umurumda değilsin Allah'ın manyağı,sapık".
"Fazla oluyor ama"dedi sinirli bir ses tonuyla.
"Öyle mi nolur beni de İdil gibi arabayla ezer misin yoksa ?" 2 yıl önce okuldayken sevgilisi İdil ile tartışmışlardı. İdil sinirle çıkınca okuldan, peşinden gitmişti Barış. Ama ne kadar sinirli ve hızlı kullandıysa arabayı, İdil'e çarpmıştı. Kızcağız bir ay okula gelememişti.
Bağırarak "Ona bilerek çarpmadım"dedi. Haklıydı ama sonuç olarak çarpmıştı. Çok sinirlenmiştim bütün okul yine bize bakıyordu. Ama hiçbirini takmadım. Azra kolumdan çekip beni götürürken bir çocuğa çarptım. Kim olduğuna bakmadan "Önüne baksana"diye çıkıştım.
"Hoop sakin ol prenses".
"Sensin prenses".Biliyorum saçma olmuştu ama ne bileyim bir şey demem lazımdı.
"Hmm bakılırsa benden prenses olmaz ama senden olur".
Bu çocuk ta mı sapıktı yoksa? Ayrıca ben bu çocuğu ilk defa görüyordum. Heralde yeni gelmişti okula. Her neyse "Bir sen eksiktin asılmayan. Siz erkekler hepiniz böyle sapık mısınız?"
"Oradan bakınca öyle mi görünüyorum? O sana bulaşan çocuğa benzemem ben. Ha bu arada rahatsızlık veriyorsa icabına bakarız"dedi gıcık bir sırıtmayla.
"Allah Allah gerek yok ben hallederim seni ilgilendirmez"diyip pis bir bakış attım. Ve oradan ayrıldık. Daha oradan ayrılalı iki metre olmadan Azra koluma öyle bir vurdu ki neye uğradığımı şaşırdım. Acıyla"Ne oluyor lan yine ?"dedim.
"Kankaaa o çocuk sana resmen depar attı yani yürümedi bile... Ayrıca kabul et yakışıklıydı da".
"Ne olmuş napayım yani?"Allah var cidden baya yakışıklıydı. Ama konumuz bu değildi.
"Ne demek napayım güzel kızsın olum baksana bir Barış bir o çocuk...Walla şu gözlere bakarsam ben bile aşık olurum sana. Bir de kalem çekmişsin gözünün içine beyaz beyaz. Parlıyorsun resmen".
"Hadi be o kadar belli oluyor mu ?"
"Çok güzel duruyor bence maviş gözlerin parlıyor."
"Parlıyorsa bu pis sapıklar bakmasın diye bir daha çekmem."
Azra pis pis gülerken , "Döverim bak,kaşınma"dedim.
"Öff iyi be seni övende kabahat"diyip koluma girdi.

KIRGIN PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin