Huilend zit ik voor mijn deur. Wat heb ik gedaan?
Hoseok pov 🌚
Zuchtend zit ik op mijn bed. Iedereen denkt dat ik nu gek ben geworden omdat ik het het over ene "Ho Sook". Misschien ben ik dat ook wel. Maar Ho Sook is gewoon echt. Ik kan dit alles toch niet hebben gedroomd? Waarom heb ik haar nummer nou nooit gevraagd >-<
'Hoseok?' Vragend kijk ik op. Het is Jin-hyung.
'Ne?'
'Wat is er met je? Wae praat je alleen over Ho Sook? Wae? Hebben wij iets gedaan?' Vraagt hij. Beetje staar ik voor me uit.
'Het is niks Jin-hyung, ik ben oke..' hoop ik.
'Weet je het zeker?'
'Ne' hij knikt en loop weg. Het gaat absoluut niet oke.
Ho Sook pov 🌚
Huilend heb ik me tot een balletje opgerold. Wat heb ik gedaan?
'HOSEOK-AH!' Gil ik. Het is te laat. Voor mij, voor hem. Ik heb me gehecht aan iemand. Die ik niet meer kan vergeten.
Ongeveer half jaar later 🌚
Hoseok pov 🌚
Lachend kijk ik naar Jin-hyung. Hij draagt hanbok voor MAMA.
'Stil Hoseok' zucht hij. Lachend kijken we hem allemaal aan. We waren aangekomen op de plek. Over zijn fotografen. Hanbok. Ik grijns.
'Hoseok-ah' lacht Jin. Ik kijk hem lachend aan. Lachend sleur ik hem mee.
MAMA 🌚
Backstage 🌚
Ho Sook pov 🌚
2e helf. Mijn beurt. Het is niet veel maanden veder. En er is te veel gebeurt. Ik ben gaan beginnen met zingen, en heb ik een debuut gemaakt. Met 24 miljoen volgers op Twitter. Toch ben ik niet zo heel bekend, omdat bijna niemand weet dat ik het ben achter de liedjes. Er zijn video's clip op YouTube, maar je kan er niet zo goed op zien dat ik het ben. Net zoals andere hebben mijn fans ook een naam. Sunshine's. Het verband met Hoseok... vandaag tijdens MAMA gaat iedereen te weten komen wie ik echt ben. Ha laat BTS hier nou ook toevallig zijn ^-^
Ik heb ongeveer 2 maand gelden mijn eigen mixtape gedropt. Sindsdien heb ik mijn debuut gemaakt. Opeens denk ik terug aan een moment. Een geweldig moment.
Flashback 🌚
'Ho Sook!' Mijn manager komt op me af lopen.
'Ik heb geweldig nieuws voor Je!'
'Wat?' Vraag ik.
'Een groep ook van BIGHIT Heeft je een lied cadeau gegeven!' Verbaast kijk ik voor me uit.
'Huh wa-'
'Kijk, een anonieme email van BIGHIT Heeft gezegd dat hun een lied afstaan aan jouw! Het heet Cypher 4. En ik weet dat dat van BTS is, maar hun zeggen dan hun dat niet zijn, wat ik vreemd vind. Maar alles is geregeld. Jij mag het lied gewoon gebruiken' zegt Hij.
'Echt?! Yah! Ik ben je zo dankbaar!' Ik vlieg hem om de hals.
Einde Flash back 🌚
Dat moment was prachtig. Ik kreeg er in het begin wat haat op. Maar ik heb de bas een beetje verandert, waardoor hij nog meer dreunt. De bas is gewoon echt geweldig. Dat was dus het project waar Namjoon het een keer over had. Hij wou dit lied aan mij cadeau geven..
Snel doe ik mijn outfit aan. Vandaag ga ik Cypher 4 en So Far Away doen haha, een van mijn favoriete liedjes. We doen allemaal even of dit lied van haar is en niet van Agust D :')) het is trouwens de versie met Jungkook en Jin.
JE LEEST
A Little Bit Sunshine | JHS
Fanfic‼NOT AN ENGLISH BOOK‼ "Jij bent mijn lapjeskat" - Komen Koreaanse worden in voor 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ (Sorry voor de koreaboo😭) BEZIG MET AANPASSEN !!!! - Hoogste rang in fanfic #357 in fanfic #9 - Bangtang #8 - Bts #7 - Pjm #2 - Geheugenverlies #1...