Artık günlük gibi yazmayacagım
Kararlıyım bugün Bay Frank ile konusacagim...
Bay Frank iste o .yine kimse ile karsilasmamak icin hizlica koridorda ilerliyor . Ne diyecegim ? karsisina hizlica cikip ne yapmaya calisiyorsunuz diyemem ya ? heh Aleyna da orada . elinde de kimya sorulari sanirim benimle ayni seyi dusunuyor. Bay Frank ! lutfen su soruyu yapmamiza yardim edermisiniz ? Bu arada okul icinde gizli yerler kesfettim aciklama yapmaniz bizim icin daha dogru olabilir ne dersiniz ? sanırim bu sorular ard arda fazla geldi ve iste gidiyor .
Aleyna : "Belki de hic denemeseydik "
iste yine evdeyim ve kafamda cevapsiz sorular ...
bugun 3. dersimiz .
Bay Frank : Evren bugun benimle konusmak isteyecegin bir konu olabilir ders cikisinda goruselim .
Hic bu kadar icimi kusku kaplamamisti . iste ders zili de caldi . Bay Frank beni cagirmissiniz (kuskulu gozlerle bay franke bakarken )
Evet evren neler gordugunu biliyorum cok gizli bir proje hakkinda calisiyorum bunu yaymassan memnun olurum . (ve gitti)
Sinifin ortasinda kimseyle konusmayan ogretmen benimle konusmaya cagirirsa herkesin merak etmesi sasirtici olmadi ne aciklama yapacagim ben !?!?
Evet iste geliyor en havali kiz (!) yine ne istiyordu bu ahmak .(linda )
"Bay Frank ile ne konustunuz "
odevim hakkinda birseyler iste ."neyse ben ogrenirim nasilsa'