6.Bölüm

126 8 7
                                    

Jungkook ile mesajlaşıyorduk,mutluydum.
"Beni özledin mi?" diye bir mesaj attı

~En son okulda görmüştüm onu.Bugün pazardı.Annem ve babam baş başa yemeğe gitmişlerdi. Saat 1-2 gibi geliriz demişti. Şuan saat 22.42'ydi~

Y.N:Eveğt ❣

Jungkook: Biri mi geldi ?

Dediği anda kapı çalındı.Şok oldum.Ya bir medium'du yada o gelmişti.Yavaş adımlarla kapıya yöeneldim.
Açtığımda Jungkook bana bakıyordu.
Elinde Karam olan bir poşet vardı.Karamı sevdiğimi biliyordu

Y.N:Kapıda kaldın yağ

İçeri geçti.Odama yönelttim onu.Duvarında onun posteri vardı.Görünce gülümsedi.O yatağıma oturdu.Ben sandalyeye oturdum.

Jungkook:İki saat böyle oturcaz mı ._.

Y.N:Film izleyelim miğ?

Jungkook:Tamam ben seçicem süpriz olsun.

*Jungkook 'Titanic' adlı filmi açar*

Film bana sıkıcı gelmişti.Filmi hiç anlamadım.Galiba bir kısmında uyudum.Ama Jungkook filmi izliyordu.

Jungkook: Uykun mu var prenses ? 👸

Y.N: Biraz..

Jungkook beni kucakladı ve odama götürdü beni yatağa yatırdı,kendi de odamdaki sandalyeye oturmuş beni izliyordu.

Y.N:Napıyorsun ._.

Jungkook:Senin güzelliğine bakıyorum

Gülümsedim.Yanıma oturdu.Yavaşça yanıma uzandı.Tam o sırada anahtar sesi geldi.Annemler gelmişti galiba.Onlar daha tam eve girmeden olduğum yerden sıçrayıp kapımı kitledim.Annem kapımı tıklattı Jungkook'a sessiz ol işareti yaptım.

Y.N:Anne?

Your Mom:Kızım,benim.

Y.N:Anne yatıcam çok uykum var.

Your Mom:Tamam iyi geceler.

Annem odamın önünden uzaklaşınca Jungkook'a nasıl çıkabileceğini sordum.

Jungkook:1.katta değil miyiz? Penceden çıkayım.

Y.N:Gecenin bir körü.Tehlikeli olmaz mı?

Jungkook:Birşey olmaz bana merak etme.

-Jungkook İle Hayal Et-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin