Benginin Ağızından
miştim ya bir planım var diye. Planım şöyle: İlk önce Jimin şirkete gelmeden önce şirketin kapısına not bırakacağım. Ama bunun için çok erken kalkmam gerekiyor. Çünkü, benim bir de okulum var. Off off... Keşke sesim güzel olsaydı. Yada çok harika dans yeteneğimi insanlar ile paylaşsaydım. O zaman üniversiteye gitmeden stajyer olurdum. Aynı Jimin gibi. Biz plandan uzaklaşıyoruz gibime geldi. İşte o notta güzel sözler olacak. Ondan sonrası sizde. Yarın sabah ilk bırakma günüm.
Sonra ki gün
Jimin'in Ağızından
Bu kook bağımlı ya. Merdivenden çıkarken nasıl telefon oynayabiliyor?
Aaaa. O da ne bir mektup üstünde "Jimin'e" yazıyor. Kesin bir army yollamıştır. Ama boş vakitlerimde telefon oynamak yerine mektup okumayı seviyorum. (İç sesi)
" Ya tabi tabi egosu tavan yapmış dolma parmak. Beni övmeleri hoşuma gidiyor diyemezsin sen demi? Sana kendini öven deseler susmazsın valla.
İç ses susarmısın?
Yok dış ses
Seninle oyalanamayacağım valla çalışmam lazım by."
Şimdi dinlenip iki dakika sürecek mektubu okusam kimse bişi diyemez. Açtım:
"Sen bilir misin çok isteyip de görememeyi?
Sen bilir misin seninle iken sensizliği?
Bir bilsen ne kadar sevdiğimi, senin için dünyaları verebileceğimi?"Vay be kız ne güzel yazıyormuş. Acaba daha not yollayacak mı? Sevdim bu notları paket yapıp saklayacağım.
Sonraki gün
Evet! Not geldi. Acaba bu gün ne çıkacak. Açayım hemen:
"Seni ilk gördüğümden beri
benim için dünya bir başka dönüyor,
Güneş bir başka dönüyor,
Yıldızlar bir başka parlıyor ve
Müslümanlık daha değerli geliyordu."Acaba bu ne demek hemen Google amcadan bakayım. Aaaa. O zaman bu kızın dini de farklı. Kız ne planlıyor acaba? Ama çok güzel yazdığı kesin.
Sonraki gün
"Bir düşünsene,
Hiç zanneder miydin, ilk gördüğün anda ona bağlanacağını?
Hiç zanneder miydin, onu görünce ondan önce ben neydim diyeceğini?
Hiç zanneder miydin, onu sevdiğin için seninle dalga geçileceğini, ama asla yılmayıp her gece yastığını ıslattığını?
Hiç zanneder miydin, seni tanımayan insan için tek başına nasıl çileler çektiğini?
Ama ben yılmadım. Bak işte yine ağlıyorum ve sende ağlıyorsun. Çektim onca şeyi ama artık hissetmiyorum. Yapacak birşey yok bu benim kaderimmiş. Seni yalnızca Allah için sevmek."
Ama sen ağladığımı nerden biliyorsun? Sen ne yaşadın? Kendimi suçlu mu hissetmeliyim? Yoksa sen sasaeng misin?Ama oyun değil mi ben de bir tane bırakacağım.
Sonraki gün
Bengi'nin Ağızından
Aaa. Bana mı özendi bu? Not yollamış.
"Bana bunu neden yapıyorsun? Ben sana ne yaptım ki? Neden bana ızdırap çektiriyorsun? Wae? Wae? Wae?"Ne güzel bir not. Şimdi sen görürsün. Hemen not yazayım.
Jimin 'in Ağızından
Kız cevap yazmış.
"Ay kıyamam sana. İki gün bişi gördün, ızdırapa mı bağladın?
Ben diyorum ki senin yüzünden bir hapis cezası çekmedim kaldı. Neden bahsediyorsun? Yaşadığım onca şey...
Bana onların tek faydası güçlü olmayı öğrenmemdi. Ama bir şey daha eklemem lazımsa pes etmemeyi öğrendim. Sana şarkı ile cevap vereyim, şarkıyla daha iyi anlarsın:
'Hayatım senin yüzünden mahvoldu.
yeter artık istemiyorum seni
Bana bunu yapamazsın.
Herşeyini geri al,
Nefret ediyorum senden.
Ama sen benim her şeyimsin.
Lütfen hayatımdan defol.
Üzgünüm, senden nefret ediyorum.
Seni seviyorum, senden nefret ediyorum.
Sana ihtiyacım var oğlum.
Neden acı verdigi halde sana ihtiyaç duyuyorum?
Neden sana bu kadar bağlandım?
Neden sen olmak zorundasın?'Biliyor musun, ben her zaman bunu dinlerdim. Ama keşke o suda boğulsaydın. Çünkü o zaman sen olmuş olacaktın. Ve ben de ne güzel müslüman olacaktım ya da gotik. Sen hep sevimli kızlardan hoşlanıyorsun diye ben gotikliğimi yaşayamadım. Vampir hikayeleri okudum sen de vardın içlerinde. Sensiz birşey yapamıyorum. Her şeyde sen aklıma geliyorsun. Abartmıyorum her şeyde..."
Kız baya ciddi mi? Bana mı öyle geliyor? Bu kız... hayır hayır. Saçmalama Jimin sen idolsun. Sen birkaç söz için tanımadığın bir kızdan hoşlanamazsın. Değil mi? Sen ilk başta eğlence için yapıyordun ama şimdi?
Sonra ki gün
"Sensizlik soğuktu,
Sensizlik derin.
Nice şeyler kaybettirdi hasretin."Yok bu böyle olmayacak benim kızın yanına gitmem lazım yarın sabah 6 da gelirim.
Sonraki gün
Kız türk mü? Çok değişik bir yüzü var. Ama minyon aynı benim gibi. Çok sevimli bir kız. Böyle sevimli bir kızın başına neden kötü şeyler gelir ki? Hemen kızın fotosunu cektim. Kızın adını öğrenmem için gerekli idi. Notu bıraktı. Notu alıp peşinden koştum. Seul Üniversitesi ne girdi. Aaaa. Çıkış saatini öğrenmeli ve çıkışta kızı takip etmeliyim. Müdüre sorayım kızın adı ne imiş.
...
Hele şükür. Jimin hiç aklına gelirmiydi, tanımadığın kızın peşinden koşacağın? Kızın 2. mektubunda yazıyordu değil mi? Haklı çıktı. Adı bu arada Bengi imiş. Bir de notunu okudum.
"Boğazımda düğüm düğüm severim ben seni,
Her yutkunduğumda bir sevda batar ciğerime."Ben bu notların devamını isteyeyim diye düşündüm. Kızı takip ettim. Biraz kapıda bekledim ve kapıyı çaldım. Açtığı anda:
- Sen de yarımsın ben de
Kavuşalım artık bence, dedim.
Bengi boynuma atladı. İçeri girdik ve koltuklardan birine atladık.
- Özür dilerim Bengi. Diye başladım konuşmaya.
- Bu gerçek mi? Dedi. Benim ismimi de biliyorsun. O tatlış ağzına ne kadar yakışıyor, dedi. Sonra ekledi: Türkiye den sana nefis yemekler getirdim. Istermisin? Bir tanesine dahi dokunmadım. Ben:
- Çok düşüncelisin sevgilim tatlarını
merak ettim doğrusu.
Yedik, içtik konuştuk. Yarın okulu vardı ve erken gitmek zorunda kaldım. Çıkarken:
- O notların devamını bekliyorum dedim.
- Zaten sözlerim bitmedi kesmeye meraklı değilim. Görüşürüz.
- By.
Çıktım oradan. Düşünsenize Ben sevgili yapmıştım.
Ben.
Dünyaca ünlü idol.
Yarın okul çıkışı kızı alacağım. Ve bizimkilerle tanistiracagim. Bana kalırsa anlatmayalim ilk günden ama çok istedi ne yapalım.Bengi'nin Ağızından
İnana biliyomusunuz, Jimin'in gönlünü kazanmistim.
Bu tanışma bölümü devamı güzel olacak. Bir de benim diğer kitaplarım hep vampir dolu. Onları da bu bitince yayınlayacağım.
Sarang heee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wae?
RomanceBir kız Jimin e aşık olur ve onun için yapmadığı şey kalmaz.Jimin ı kız gizli bir yöntem ile aşık eder. Türkiye ye gelecekleri gün kız ölür. Jimin kızın anısına Wae adında bir günlük tutar. Ve kız geri gelir. Sonrasını okuyarak öğreneceksiniz.