2

239 11 5
                                    

JUNGKOOK
Salona geçmiştik ben evi incelerken ev sahibimin gözlerinin benim üzerimde olduğunu anlabiliyordum. Oturmuş dakikalardır evi inceliyorum oda beni. rahatsız edici mi garip mi bilemiyorum, konuşmaya başladı.

"Vericeğin kira miktarını konuşmuştuk zaten evin faturalarını ben öderim ama bu evde birlikte yaşıyacaksak eğer bazı kurallarım var."

diyip ayağa kalktı ve karşıma geçti bir sağa yürüyüp bir sola yürüyordu.

"Bir! Kahvaltıları ben hazırlamam duyduğuma göre korenin en ünlü resturantının patronu ve aşcısıymışın o zaman kahvatılar ve akşam yemekleri senden. İki! arkadaşlarını ve aileni bu eve çağramasın. Üç! Evde çok yüksek sesli şeyler dinleyip izlemeyesin. Dört! Odanda bir banyo var ama orası arızalı benim odamdaki de arızalı bu yüzden ortak banyoyu kullanmalıyız. İlk ben duş alırım.

"Bir saniye, bu kadar büyük ve lüks bir evde yaşıyorsun ve banyoların arızalı olduğunu mu söylüyorsun."

diyip alaycı bir şekilde güldüm sinirlenmişe benziyordu.

"Birde tamir masraflarıyla uğraşamam zaten her şeyden kısıyorum."

diyip sinirli bi şekilde yere bakarak saçlarını hızlıca karıştırdı. Dağılmış saçları pijamaları ve sinirli sıfatıyla çok çeki... ne düşünüyorum ben diyip birden kendimi tokatladım Taehyung'un bana atığı 'bu neydi şimdi? şimdi neydi bu? bu şimdi neydi?' bakışından sonra hızla ayağa kalktım.

"Odamı gösterir misin?"

Kafasıyla onayladı ama hala bana garip bakıyordu ee yani birden bire kendimi tokatlamıştım kim olsa bu şekilde bakardı. Merdivenlerden yukarı çıkıp sola doğru yürüdük.

"Burası senin odan yandaki de benim birşey olursa gelebirlirsin. Şurası da banyo. Ben odamdayım aksam yemeği yedi de hazır olsun kahvaltılarımıda dokuz da yaparım."

Çok emir vererek konuşması sinirimi bozmaya başlamştı en sevmediğim şey emir verilerek konuşlumasıydı.

"Ve bir şey daha yemekleri yanlız yemeği sevmem o yüzden benimle yer misin? Bu bir kural değil sadece bir rica."

aklımı okuyor gibiydi ama rica etmesi hoşuma gitmişti.

"Bu isteğine özen gösteririm."

diyip gülümsedim o da içten bi gülümseme sunup odasına girdi.

BİR KAÇ SAAT SONRA

Akşam yemeği ve masa hazırdı. Taehyung salataları yerken güzel olduğunu dair sesler çıkartırken, bende kaselere çorba doldurup masaya doğru yürüyordum. Tam Taehyung'un önüne çorbasını koymak üzereyken ayağım masaya takıldı ve dengemi kaybedip elimdeki çorba kaselerini Taehyung'un üstüne döktüm. Birden acı bir çığlık atıp direk ayağa kalarak pijamasının üstünü çıkardı ve bende onun pürüzsüz cildine bakakalmıştım. Birden çenemde elini hissettim başımı yukarı doğru kaldırdı ve göz göze geldik...

~Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum iyi okumalar.~

FISILTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin