Rozdział 5 💞💞

205 15 1
                                    

Budzą mnie promienie słońca które wpadają przez okno. Strasznie boli mnie głowa, kac na pewno nie będę moim najlepszym przyjacielem chyba jak każdego. Odwróciłam się na drugą stronę otwierając oczy. I co zobaczyłam... koło mnie spał Harry, Harry Styles. Co on tu robi? Dopiero teraz zobaczyłam że mam na sobie Tylko bieliznę i koszulkę chłopaka. A jeśli chodzi o niego to jest w samych dresach. W sumie słodko wygląda spiąć. Jest mega przystojny i ta jego burza loków. Z przemyśleń wyrywa mnie głos bruneta.
- Dzień dobry - uśmiecha się
- Dzień dobry - mówię- mogę wiedzieć to robisz w moim łóżku w samych bokserkach i dlaczego mam na sobie Tylko twoja koszulkę?
- Nie pamiętasz nic? - pyta
- Nie- mówię- pamiętam tylko 1 godzinę imprezy i pocałunek z tym chłopakiem i tyle
- I jak mnie oceniasz? Dobrze całuje? - pyta z uśmiechem na twarzy
- Hmm takie 2/10- śmiej się
- No wiesz co?- oburza się na co się zaśmiałam - No ale wracając do Twojego pytania co tu robię to jak widzisz leżę a ty jesteś w moje koszulce żeby było Ci wygodnie spać, i spokojnie nie doszło do niczego więcej niż całowania - mówi
- To dobrze, a teraz wstajemy
- Nie chce mi się- jęczy
- To niech Ci się zachce- mówię. W tej chwili chłopak podnosi się lekko i zawisł nademną. Patrzę w jego oczy. Są zielonę. Nagle jego twarz zbliżyła się nie bezpiecznie blisko mojej, a po chwili chłopak wpił się w moje usta.
Nie wiedząc czemu oddałam pocałunek

 Nie wiedząc czemu oddałam pocałunek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


- Nie jesteś taka nie śmiała jak myślałem- Mówi po chwili
- A Ty z bliska jesteś Je
szcze bardziej przystojny - uśmiecham się a chłopak jeszcze raz delikatnie całuje moje usta.

                         <<Harry>
Przed chwilą razem z Sarą wstaliśmy. Jest godzina 10:23.
Sara to śliczna Brunetka z szaro niebieskimi oczami. Jest mega seksowna i cudownie całuje. Odkąd ją zobaczyłem w tym autobusie nie mogę przestać o niej myśleć. Wczoraj wieczorem chciałem jak zawsze wyrwać jakąś dziewczynę, ale nie mogłem przestać na nią patrzeć, więc postanowiłem do niej podejść i ja pocałować. Późnej po pocałunki wróciłem do chłopaków i dalej zacząłem obserwować dziewczynę. Zobaczyłem że tańczy z jakimś kolesiem więc postanowiłem szybko działać i odbiłem ją. No i resztę wieczoru spędziłem w jej towarzystwie. Ona na serio mi się bardzo podoba. Bardzie niż jaka kolwiek inna dziewczyna. Może chłopaki mieli rację że powoli się w niej zakochuje?

✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔
KOLEJMY ROZDZIAL 💗🆔 i jak? Podoba się? ❤
Mój wattpad wariuje 😱

Summer Love ||H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz