Wczorajszy dzień był na prawdę cudowny. Razem z Harrym spędziłam wspaniały czas. Loczek zabrał nas najpierw do wesołego miasteczka, zawsze chciałam tam pojechać. Byliśmy chyba na Wszystkich możliwych atrakcjach. Harry wygrał dla mnie nawet takiego dużego misiaPóźnej poszliśmy coś zjeść, po tym odprowadził mnie pod sam dom. Pożegnaliśmy my się czułym pocałunkiem.
Teraz leżę na łóżku i piszę z Harrym przez Messenger.
Hazzuś: Nudzę się
Ja: To porobić coś
Hazzuś: Nie wiem co. Wychodzimy gdzieś dziś?
Ja: Nwm, miałam iść dziś z dziewczynami na plażę.
Hazzuś: Aaa, no Oke
Ja: W sumie możesz iść z nami bo Zayn idzie, tylko weź że sobą Nialla 😘
Hazzuś: Po co ci Niall?
Ja: Bo mi się podoba ❤ wiesz jest taki słodki i w ogóle. No i te blond włosy, awww
Hazzuś: Ejj ja jestem słodszy i mam ładniejsze włosy 😠
Ja: Możesz pomarzyć, a tak serio to Stelli podoba się Niall i chce ich zeswatać
Hazzuś: Aaa okee
Ja: Db widzimy się na plaży koło 17 Kk?
Hazzuś: Oczywiście, do zobaczenia ❤**~~**
Siedzimy sobie teraz na plaży. Lara poszła z Zayn‘em do wody. Niall i Stella Poszli po coś do picia. Teraz leżę robię z Harrym na ręczniku i przeglądam tumblr.
Tak ostatnio bardzo często na nim przesiaduje. Nawet mam własne konto i wstawiam tam swoje zdjęcia i zdjęcia rysunków.
- Co robisz?- usłyszałam głos loczka
- Przeglądam Tumblr a co?
- Nic nic. Nudzi mi się
- Mi też- mówię
- Chodźmy się przejść - proponuje brunet
- No okej- mówię**~~**
Jesteśmy właśnie na opuszczonej części plaży. Siedzimy sobie na piasku, oglądając piękny zachód słońca. Oboje wpatrywaliśmy się w słońce. Po chwili odwróciłam twarz w stronę chłopak, on zrobił to samo. Nasze spojrzenia skrzyrzowały się. Twarz chłopaka zaczęła się zbliżać do mojej. Była już tak blisko, dzieliły nas dosłownie milimetry. Poczułam ciepłe wargi chłopak na swoich. Poczułam tak jak by przyjemne skurcze w brzuch, oddałam pocałunek.
✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔
❤❤❤❤
CZYTASZ
Summer Love ||H.S
Novela JuvenilSara- Niska brunetka z szaro niebieskimi oczami. Skrywająca wiele tajemnic. Na wakacyjnym obozie spotyka chłopaka... który zmieni jej życie ❤ Harry- Typowy Bad Boy. Pełno tatuaży, imprezy codziennie i dziewczyna na jedną noc. Kocha swoje życie, ale...