sevdim iste be herseyim.sadece sevdim.
Deger verdim anlattim anlattirdim.Yoruldum ama bikmadim.
Ben sensizlikten yoruldum.Kendimi fazla dagittim ve toplayamiyorum.
Hala sen yinede sen diyorum.Belki ilkim degildin ama sonumdun oyle olmaliydin.
Seviyorum lan cok seviyorum seni.Her firsatta sana bunu demeyi cok seviyorum.
Arkadaslar ben bu bahsettigim,sevdigim kisiye her 15 dakika basi seni seviyorum meslari atan geceri onu dusunmekten uyuyamayan bi kızım iste.
O benim canimdan bir parca gibi cok baska bir duygu bu.
Ancak bu satirlara yazdigim kadar anlatabiliyorum o duyguyu size.
Yasamak lazim o duyguyu o kalbi kazandigini sanip sonra kaybedince o duyguyu yanliz o sekilde anlarsin.
Benim su hayatta tek yapamayacagim sey grurumu ayaklar altina almak aldirtmak olurdu.
Ama sevdim nasil sevdiysem artik aşk icin ben bunuda yaptim.
Biliyomusun onceden boyle yapan dostlarima cok kizardim.Ama o isler oyle disardan konusuldugu gibi olmuymus.
Öyle cok seversinki bazen oyle cok deger verirsinki bagimlilik yapar sana boyle.
Ben ne olursa olsun bu duygunun bir kez bile yaşanmasi insana cok ders veriyor cok guzel hisler veriyor diye dusunuyorum.
Belki su an BU KIZ MAL MI ABI YA AGLAMANIN ACI CEKMENIN NERESI GUZEL diyebilirsiniz.
Bu kiz seviyo iste Onun aski bu acilarin uzarine su serpiyo.
Aci da cekmek lazim bu hayatta.Bunlar hayatin tuzu biberi.
Gulmek de var bu hayatta aglamakta.Aciyi ciyerlerine kadar hissermek de.
Hayati hem iyisiyle hem de kotusuyle taniyorum.Sizlere de bunu soylemeye calisiyorum.
Hayatta aşk acisi cekemek de bence hayatin bir parcasi.
BEN HAYATI BOYLE DUSUNUR BOYLE YASARIM .
HADI ALLAH'A EMANET OLUN..