Wattpad

21 2 0
                                    

2 saniyeden sonra hoşgeldiniz.belkide önceki bölümü bitirdiniz baya uzun süre sonra açtınız bilemicem her neyse hoşgeldiniz.Benim rahatsız olduğum bir konuyu değinicem bu bölümde.Başlıktan belli Wattpad .Neden derseniz saçma sapan yazandan tutun,yazar olmaya çalışan ama yazar olmaya bi o kadar kişilerin uygulamayı işgal etmesi.Eeeğ sende şuan yazıyosun sende yazar olmaya yakın değilsin diyenleriniz olabilir. Evet! Yazar olmak istemiyorum . Sadece düşüncelerimi bir anda çoğu kişiye yayabileceğim platform burası olduğu için yazıyorum. Aksini düşünen okumasın zaten. Belki aksine çok iyi hikaye yazanlar var bilemicem benim önüme çıkan hikayeler kadarından bahsediyorum.Mesela iyi bir örnek olarak bilmem bilir misiniz ? Aslı Arslan 23 yaşında bir yazar. O da şimdi çıkardığı "EMARE" adlı kitabını çıkartmadan önce bi benzerini wattpade yazmış sonra yazdığını ekleyip eksilterek kitap yapmış.Böyleleride var . Sadece kötü yazarlar var demiyorum. Belki çok vardır dediğim gibi önüme çıkan kadarından bahsediyorum. Yazardan ve kitabını örnek vermişken bana o kitabı alın yaağğğğğğ lütfen alıcak varsa söylesin ben ona kitabı falan gösteririm . Doğum günüm 26 eylül bu arada ama doğum günü kutlamayı seven biri değilim ama hediyelere kapalı olduğum söylenmez.ama bu kitabı almak için 26 eylülü beklemenize gerek yok yağ bence şimdide alabilirsiniz. Neyse sanırım çok konuştum diyeceklerim bu kadar (ama cidden biri o kitabı bana alsııııınğğ) diyeceklerim bu kadar diyordu ama içten içe o kitabı istiyordu hahah.Neyse sizi seviyorum esenle kalın efendiimmğ.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalpten Gelen SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin