Бид өнгөрсөн одоо ирээдүй гээд гурван цаг үеийг үргэлж бодож байдаг.Одоо тэдний хэн нь энэ үйл явдлаг бодон шаналан зовж зарим нь бүүр хэмжээшгүй ихээр гашуудан уйлж байна. Яг л энэ хосууд шиг..........
Цонхны өмнө нулимсаа бөмбрүүлэн утсаа тас атгах үзэсгэлэнт охин болон харанхуй өрөөний буланд нулимс дуслуулан тамхи татах залуу. Тиймээ тэд салчихсан магадгүй бүр мөсөн.
FLASHBACK
"Та хоёр юу хийгээд байгаа юм?"
Тэхён ийнхүү хашхирахдаа өмнөхөөсөө ч илүү ууртай цухалдсан харагдана.
"Юу гээч Жүхёнаа би тайлбарлая бид зүгээр л...."
Түүнийг үгийг таслан Жонгүг, " Тиймээ би Херёнд сайн тэгэхээр одоо хоёулаа салцгаая Бэ Жүхён 5 жилийн тоглоом их зугаатай байсан шүү "
Тэхён шууд л Жонгүгийг шанаадан унагав. "Чи хүн мөн юмуу адгын амьтан минь?"
"Тиймээ би хүн биш би бол царайлаг залуу Жон Жонгүг чи мэднэ биздээ "
Хэрён Жүхёнд тайлбарлахыг хичээсэн ч тэр хэтэрхий оройтсон байлаа. Учир нь Жүхён явчихсан.
FLASHBACK
Жүхёны талаас:
Сүүлийн 2 сар миний хувьд үнэхээр байж боломгүй хэцүү өдрүүд байлаа.Магадгүй энэ миний амьдралд хамгийн анхны удаа тохиолдож буй зовлон байж ч магадгүй.Үнэндээ одоо тэр хүнээс үлдсэн гэх дурсамж юу ч үгүй болсон бололтой.Бид салаад сар болоход Жонгүгнадруу ганц ч залгаагүй бүр мессеж ч бичээгүй сургууль дээр огт танихгүй хүн шиг л зөрөх болсон.Гэхдээ тэр инээж чаддаг.Би үүнийг үнэхээр яаж тэгдэгийг нь ойлгохгүй нь. Учир нь би хичнээн өөрийгөө хүчилсэн ч өмнөх шигээ азжаргалтайгаар инээж чадахгүй байхад тэр.....Тэр яг л өмнөх шигээ үгүйээ бүүр өмнөхөөсөө ч илүү азжаргалтай инээж байгаа.Тийм учираас би түүнтэй авхуулсан бүх зургаа устгасан бидний хамтдаа наадаг байсан наамал хамтдаа очсон хатгамал хамтдаа зурдаг байсан ирээдүй минь нэг нэгээрээ устгаж үшүй болсон.Одоо түүнээс үлдсэн зүйл оштхон ч байхгүй зөвхөн миний сэтгэл л одоог хэрнэ хөрөөгүй байгаа бололтой.
Оройны 21 цаг 30 минутын үед сэтгэлээ сэргээхээр гадагш гарав.Гадаа намуухан салхи үлээж одод түгсэн харагдана.Хэн нэгэн хажууд минь суун санаа алдахад би түүний мөрийг дэрлэн дахиад л уйлсан.
"Хөөе одоо болноо хэдийг хүртэл ингэх гэсэн юм би чамайг уйлхад дургүй".
Тэхён бол надад үлдсэн ганц хүн...