1. kapitola

10 2 0
                                    

,,Jsi...Shi Kashimoko?" zeptala se mě ženská s odbarvenými konečky vlasů, sedící za stolem, a zvedla jedno obočí. Na stole byl prázdný hrnek, rozházené papíry, převrácený kalendář a cedulka s nápisem Demi Kim-Young (sekretářka). Cedulka byla napsaná ve spěchu a kostrbatým písmem a rožek byl politý něčím, vypadalo to jako kafe.
Tahle ženská má teda ve všem velký bordel.
,,Ano, jsem Shi Kashimoko." Rozhodla jsem se být sebevědomá - jako ostatně vždycky. Moje seběvědomá stránka obsahující drzost, přímost a upřímnost byly ale jen taková maska. Ve skutečnosti jsem byla lehko zranitelná holka, která toužila po klidu. To se zatím ale nikdo nedozvěděl.
Až na něho...
Zavřela jsem oči a nadechla se.
Musím zamezit tomu, aby se ty vzpomínky dostaly na povrch...
,,Ty jsi ta slavná Shi Kashimoko, která vyhrála cenu Nejlepší plavkyně 2017?" změřila si mě sekretářka pohledem.
,,Vy mě znáte?" podivila jsem se. To, že jsem vyhrála mezinárodní soutěž v plavání a stala se tak nejlepší plavkyní roku...to věděla jen rodina a mí nejlepší přátelé ze staré školy.
Sekretářka pohodila hlavou.
,,Znáš Kaju Liko? Je to moje sestra...říkala, že jsi hrozně dobrá. Nikdy tě nemohla porazit. Čekala jsem nějakou hustou namakanou holku...a teď si přijde tohle."
Ignorovala jsem její poznámku a na důkaz toho, že mě nezajímá, co si o mně myslí, jsem řekla:
,,Nějakou Kaju neznám...je asi v nižší třídě."
Znala jsem Kaju Liko moc dobře...byla to moje soupeřka celou dobu, ale nikdy mě neporazila...stejně jako ostatní.
Hm, hm, čím to asi bude? zpíval hlásek v mé hlavě.
Zmlkni! vyslala jsem k němu.
Jak myslíš...sama pravdu znáš, ale nechceš si to připustit! mlel si pořád svou.
Dost! zvolala jsem v duchu a hlásek zmizel.
,,Ok. Zlato, buď tak hodná a vyplň mi ty papíry." oplatila mi pohrdavý tón sekretářka a podstrčila mi štos papírů.
,,To zlato sis mohla odpustit." zasyčela jsem. Nedělalo mi problém být drzá na učitele, a tahle sekretářka byla navíc jen o málo starší než já, takže jsem se odhodlala k ironickému tykání.
,,Čekala jsem od tebe víc, Shi Kashimoko." zasyčela pro změnu ona.
Bylo jasné, tahle sekretářka bude mou nepřítelkyní celou dobu studia.
Ona to asi tak cítila taky, protože když jsem byla na odchodu, ještě prohodila:
,,Nulo."
Nenechala jsem se rozhodit a vyplula z místnosti. Nezapomněla jsem účinně prásknout dveřmi.



Ahoj,
vítejte u mého příběhu
Jak se vám to zatím líbí?
Napište mi to ;)

⚜️GirlFromTitanic⚜️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 25, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

AwakeKde žijí příběhy. Začni objevovat