Selam Ben CEREN buda benim saçma hikayem .. !
Evimiz okuluma uzaktı . Hemde baya bir uzak . Aslında evimize yakın bir okul vardı . Ama ona okul demek için bin şahit gerekliydi. Bizim sitelerin birindede kuzengilim oturuyordu. Onlarla aynı okula gidiyorduk , okula da beraber giderdik zaten . Bu arada ben 1'e kuzenim ise 2'ye gidiyordu.Diğer kuzenimi hatılamıyorum-herneyse-. Okulda iyidim . Yani ben öyle sanıyordum , kimseyle bir sorunum yoktu. Zaten 1.sınıfa gide biriyle kimin sorunu olurdu ki? .En sevdiğim arkadaşım Tuğçeydi. Ounla çok iyi anlaşırdık . Saçlarını kısacık kestirmişti. Bu onu şirin gösteriyordu . Hep beraber oynardık . Evcilik gibi..
Bizim bir sıra önümüzde oturan iki çocuk vardı . Çok şapşallardı . Çok hayalperestiler. Neymiş sıranı altında bir sürü korkunç şeyler varmış. Amaçları bizi korkutmaktı . Ama pek başarılı oldukları söylenemzdi . Neyse daha bir sürü kişiyle anlaşıyordum . Ama tabiki isimlerini hatırlamıyorum. Ben çok unutkanım itiraf ediyorum. Hatırladıklarımdan bir kaçı ; Tuğçe,Zeynep,Sude,Hüseyin-hiç sormayın-Tuğraydı. Bunlardan başka kimseyi hatırlamıyorum .
Zeynep'in saçlarıda Tuğçe gibi kısaydı . Dışından kötü gibi gözüksede iyi biriydi . Bir keresinde bana çok yardımcı olmuştu. O gü hastaydım . Ama okulda daha kötü oldum . Kusmuştum. Hemde sınıfın ortasına. Utanç vericiydi. Sonra tuvalaete gittim . Ama bir türlü mide bulantım gitmiyordu. İşte neredeyse bir daha sınıfın ortasına kusacakken Zeynep bana yardım etmiş, tuvalaete götürmüştü. Hatta ben kendimi iyi hissedee kadar başımda kalmıştı . İşte o zaman anlamıştım oun iyi olduğunu .
Hüseyin-size sormayın demiştim- biraz sorunluydu . Hatırlamıyorum ama galiba bir hastalığı vardı . Hep benden birşey alır kendininkiymiş gibi davranırdı. Buna sinir olurdum çünkü ne kadar bu benim desem , elinde almaya çalışsam bu benim diye bana vururdu.
Sude ise .. onu tam olarak hatırlamıyorum. Sadece hatırladığım sınıfta birini ona çok benzettiğimdi. Onlar çok iyi arkadaşlardı . İlk gördüğümde onları ikiz sanmıştım . Ama onların bırakın ikiz olmayı bir akrabalıkları bile yoktu .
Gelelim Tuğraya . Aslındabu konuya hiç girmek istemiyorum . Çünkü biliyorum girersem hiç çıkamam. Ama fazla dibe girmeden yüzeyünden anlatayım. Tuğra hep bana şakadan vurur koşardı . Bende onu kovalardım . Ondan hoşlanıyor gibiydim . Ama birinci sııftayım bu işlerin nasıl işlediğini bilmiyorum. Hep gülerdi . Yüzüden gülümseme eksilmezdi . Bende buna sevinir bende hep gülerdim .
Ama birinci sınıftayım yani . Daha küçüğüm bu şeyleri saçma buluyordum . Ve hala buluyorum.
Bir sürü saçma şeyler yaşadık . Ama hep kedi - köpek gibiydik . Ya da kedi - fare . Ya o kaçan ben kovalayan ya da o kovalayan ben kaçan olurdu . Sınıf hep dalga geçerdi bizle '' Aşıksınız siz '' derlerdi . Evet onlar 1.sınıftı ama akılları üniversite öğrencisinden bile fazla bilgiyle doluydu. Büyümüşte küçülmüşlerdi yani.
Ama birinci sınıftaydım bunlar şaçmaydı dimi ama ?
Biri daha vardı ama yine adını hatırlamıyorum . Ama uzun boyu vardı . Bir birinci sınıfa göre ikinci sınıf gibi duruyordu .
Ne kadar iyi biri gibi gözüksede düşünceleri şeytancadı . Hala o oyunu bana nasıl oynadı onu düşünüyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Sevmemeliyim ✗
Teen FictionBen Sevmemeliyim Çünkü Hırpalanıyorum, Ben Sevmemeliyim Çünkü Bitiyorum, Ben Sevmemeliyim Çünkü Kendimle Savaşıyorum, Ben Sevmemeliyim Çünkü Yanıyorum, Ben Sevmemeliyim Çünkü Saçmalıyorum, Ben Sevmemeliyim Çünkü Acınacak Duruma Düşüyorum, Ben Sevmem...