'' 1.Sınıf Saçmalığı '' || Devam Bölümü

36 0 0
                                    

Ne kadar iyi biri gibi gözüksede düşünceleri şeytancadı . Hala o oyunu bana nasıl oynadığını düşünüyorum .

 

Evet hala o oyunu nasıl oynadığını düşünüyorum . Çünkü gerçekten büyüklerin bile aklına gelmiyecek bir oyundu.

Okul çıkışında sana birşey söyleyeceğim diye beni merdivenler oraya kadar sürüklemişti . Ama sonra ortadan kayboldu. Ben etrafta onu ararken Tuğra geldi . Ben ne olduğunu anlayamadan beni öptü. Tabiki yanaktan. Ama ben şok olmuştum . Ne yapacağımı şaşırmıştım. Ne o bir şey söylüyor , ne ben bir şey diyordum.

Daha fazla orada beklemeyererek kapıda bekleyen annemin yanına gitmiştim. Arkadaşımın bana yaptığı şeye üzülsem mi , yoksa hoşlandığım çocuk tarafından öpüldüğüm için sevinsem mi bilememiştim. Ama hala o şokun içerisindeyim .

Sonraki gün okula geldiğimde bir şey olmamış gibi davranmaya çalıştım. Ama sadece çalışmıştım , başarılı olamamıştım.Bir şey olmuştu çünkü . Benim için çok önemli bir şey olmuştu . Ama yinede düşünmemeye çalıştım . Bu konuda en azından birazcık , yani çok azcık başarılı olmuştum. Sanki hiç bir şey olmamış gibi yeniden bana karışmaya başlamıştı, bende unutmaya çalışıp onu kovalamaya...

Tabi ikinci sınıfı orada okuyamadım . Yaz tatilide başka bir yere taşındık . Baya bir üzülmştüm. Tuğçe ordaydı Tuğra ordaydı ... Şimdi ne yapacaktım?

 

 

Ben Sevmemeliyim ✗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin