6-singura din nou

62 4 0
                                    

Este  duminica dimineata.

Eu am capul afundat in perna care nu demult era alba

Ma trezesc  cu ochii caprui care multi se pierd in ei.

Ma ridic din pat  lenesa  sa ma duc in baie sa fac un dus rece sa imi ordonez  gandurile.

Dupa minute bune in dus am iesit din baie.

Cand am iesit din baie mi-am adus aminte cat de frumoasa sunt si nu ar trebui sa sufar supa un baiat precum Harry.

Dupa ce ies din transa imi aduc aminte ca am teme pentru luni.

Ma apuc de teme si intr-o ora am terminat temele si tot nu aveam ce face asa ca  am intrat pe facebook sa vad ce mai este nou.

Cand intru observ ca am cateva cereri de prietenie,unu de la Harry care nu am acceptato,una de la Justin Drew Bieber ai una de la Bogdan.

Am stat atat de mult cu capul in laptop incat nu am observat ca sa facut 8 seara si tot nu stiam ce sa fac asa ca m-am hotarat sa plec la club.

Imi aleg o roche neagra cu o palma mai jos de fund si o pereche de tocuri rosi,mi-am luat un plic auriu in care am bagat telefonul si am plecat.

Am inchis usa cu cheia si am plecat pe jos pana la club.

Muzica se auzea foarte tare in boxele uriase.

Acolo m-am inalnit cu Bogdan primul si fostul meu iubit.

Eu m-am asezat la bar si i-am cerut barmanului doua shoturi de tequila.

Le-am dat pe amandoua pe gat si am simtit cu ma ia ameteala atunci i-am mai cerut barmanului inca doua shoturi.

Cum le-am primit  le-am dat pe amandoua.

Atunci m-am ridicat de la bar si am inceputsa dansez.

Cand Bogdan ma vazuta venit la mine si a vrut sa ma duca acasa dar atunci m-am apropiat de el si i-am mangaiat masculimitatea si atunci imi ia mana si ma trage dupa el ca sa ma duca acasa.

Cand am ajuns acasa l-am invitat pe Bogdan in casa.

Am intrat amandoi in camera eu m-am dezbracat ai am ramas doar in sutien si chiloti si el langa mine,apoi am adormit.

prima zi de scoalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum