Bab 1 : Kiss

49.4K 297 13
                                    

Aku lihat tubuh di pantulan cermin.Senyuman terukir , dengan skirt merah paras paha dan kemeja putih yang sendat , jarang dan tali bra merah dapat dilihat pasti si dia akan tergoda.Berapa kali aku menggoda si dia tapi tak pernah berjaya.Iman lelaki itu cukup tebal , kalau lelaki lain yang imannya senipis bawang pasti akan jatuh kepadaku serta merta.

Tapi misi goda ini hanya untuk haikal teman kerjaku.Aku mula tertarik pada dia sejak hari pertama lelaki itu kerja di syarikat milik pakcikku iaitu Tuan muzzaffar.Senyuman lelaki itu menggetarkan jiwaku.Apatah lagi pertuturannya yang lembut.Boleh gila bayang aku dibuatnya.Sejak hari itu aku mulakan misi menggoda si dia.Akan aku robohkan imannya dengan goadaan aku sebelum dia dimiliki oleh sang ratu.

Tuk!Aku ketuk cermin kecil menggunakan pen.Ratu nama itu aku benci.Wajah itu aku meluat sekali.Dia yang rampas haikal dari aku.Kenapa perempuan yang bertudung litup dan tak seseksi aku yang haikal pilih.Tak ada class langsung kalau nak di buat bini.

Melihat haikal melangkah masuk ke pejabat aku mulakan strategi.Aku tebalkan lagi lipstik berwarna merah di bibir.Merah kan seksi , salah satu warna kegemaran aku juga.Aku maniskan muka.

'Hai haikal.Happy semacam je i tengok you.Pagi - pagi dah tersenyum sorang - sorang ingatkan siapa?'.

Sapaan dari Aulia buat dia tersentak.Terus mati senyumannya.

'Elok - elok tersenyum kenapa tarik semula.'

'Karang kalau i senyum memanjang nanti orang ingat i gila pula.'Gurau haikal.Terpejam - pejam matanya melihat susuk tubuh aulia.Dengan kemeja ketat tanpa butang diatas , hampir tersembul isi dada gadis itu.Sesekali mata nakalnya menjeling kearah dada yang bulat itu.Aulia , aulia beraninya memakai begitu.Tak takutkah kalau dirogol.

'Lagi lama you senyum lagi i suka.'

'Kenapa pula.'

'Senyuman you tu boleh buat i resah.Kalau boleh senyuman tu hanya untuk i sorang sahaja tau.'Aulia melirik dengan jelingan manja.

Geleng kepala haikal dengan setiusahanya itu.Dia hampiri meja aulia.Haruman yang dipakai aulia semerbak menusuk hidung.

'Apa yang you nak aulia.Cakap sahajalah tak payah merepek.'

Senyumanku makin melebar aku dekatkan jarakku dengan haikal.Makin rapat makin aku suka.Aku suka lihat dia gelisah tak tentu arah.

'Kalau i kata i nak you bagaimana?'.Ujarku manja.Kedua tangan memeluk leher haikal.Mata bertentang mata.

Tak selesa jarak yang begitu rapat , dia tolak lembut kedua tangan aulia.Dia jauhkan sedikit kedudukan.

'Kenapa takut?'.Senyuman sinis terukir.Rasa sebal bila dia menolak aku terang - terangan.

Haikal senyum.'Bukan begitu.Tak manis kalau orang nampak.Kita ni dekat dalam pejabat.I tak nak ada orang gosip tentang kita aulia syahirah.'balasnya lembut.Lagipun dia tak nak terjatuh pada aulia.Gadis yang berumur 22 tahun itu memang menakutkan.Kalau dia terleka seketika padahlah jawabnya.

Aku terasa sedikit dengan kelakuannya.'Ke you takut kalau buah hati you nampak kita macam ni?'.Soalku pada haikal.Bagai tahu - tahu sahaja buah hati haikal di belakang , spontan aku cium bibir dia dengan rakus.Aku jeling si dia yang tengah melihat kami bercium.

'Lepas aulia.You sekarang memang melampau!'.Dia tolak muka aulia kasar.Bibir yang ada kesan gincu  digosok kasar.Jijik bila diperlakulan begitu oleh setiusahanya.

Aku senyum mengejek , puas bila si gadis itu berlalu pergi bersama linangan air mata.Kejap lagi hubungan itu pasti retak.Aku yakin dia nampak perlakuan kami.Salah faham , gaduh dan akhirnya putus.Gembira aku rasa kalau itu terjadi.

'Lagi sekali you buat hal , cuba goda i , i tak teragak saman you aulia.'Di beri amaran pada aulia.Kesabarannya makin menipis.Perbuatan gadis tadi memang terlampau.Dia lihat sekeliling pejabat.Nasib baik masih awal pagi cuma berdua sahaja dengan aulia.Kalaulah tunangnya nampak tadi dia yakin pasti akan berlakunya salah faham.Dia tinggalkan aulia keseorangan.Amarahnya pada gadis itu masih bersisa.

Senyumanku masih setia di bibir.Amaran dia aku tak endahkan langsung.Makin dia marah makin aku suka.Lagi senang aku goda dia.Kita tunggu taktik ke tiga.Aku yakin haikal dah tak ada pilihan masa itu dan berkahwin dengan aku untuk menutup malu.Tunggulah haikal masa itu akan tiba jua.Aku akan pastikan kau milik aku!.

😳😳😳😳😳😳😳😳😳

Merah matanya akibat terlampau banyak menangis.Suara pun sudah serak.Apa yang dia nampak di depan mata tadi begitu menyakitkan.Ah lelaki mulut sahaja kata tidak tapi sebaliknya mahu.Kenapa haikal menjadi sasaran aulia.Begitu ramai lelaki di pejabat ini kenapa haikal dia goda.

Ratu lap titisan air mata terakhir bila dengar pintu pantry dibuka.Ah siapalah yang kacau ni nak melayan perasaan pun tak senang.Malas ratu mahu melihat siapa si penyibuk itu dia mula membancuh air milo.

'Ratu kau dekat sini rupanya kenapa tak bersama kumbang kau.Biasa i lihat berkepit macam belangkas nak mengawan sahaja.'

Satu sindiran buat ratu tak jadi mahu membancuh air milo.Dia kenal sangat si empunya suara itu.Siapa lagi kalau aulia syahirah.P.a yang paling seksi di Tesiro holdings.Ratu berpaling berhadapan dengan aulia.Dia beri satu senyuman.

'I bukan sepesis binatang aulia.Lagipun kami dah sarapan bersama di rumah mama i.Ya lah tak lama lagi kami dah nak jadi suami isteri.'Balas ratu tenang.Dia sambung balik bancuh air milo yang dia buat sekerat jalan tadi.

Aulia mecebikkan bibir.'Tapi sayang you hanya dapat sisa i je.Hurmm you tahu tak i dah rasmikan dia dari you.'Bisik aulia di telinga ratu.Dia tersenyum melihat mata aulia yang bengkak.Menangis la tuh.Padan muka kau.

Ratu terdiam.Ikutkan hati nak je dia simbah air milo panas ni di muka aulia.Panas je hati ratu bila aulia sengaja berkata begitu.'Apa maksud aulia ratu tak faham'.

Anak rambut yang berjuntai dia selak sampai ke tepi.'Jangan pura - pura tak nampak ratu.Aulia dah rasa dia punya.Lembut je.Nak tahu dia pun balas kucupan aulia tau.'

Semakin aulia mengejek semakin membara api di dada.Ratu cuba kawal marah.Ditenangkan minda supaya bersabar.Ini bukan kali pertama aulia mengajaknya bergaduh.Dia pejamkan mata untuk menenangkan diri.Sesaat dua dengan perlahan dia buka matanya.

'Ratu tahu aulia sengaja buat begitu.Haikal bukan orang yang senang jatuh pada seorang perempuan yang murah macam aulia.'Balas ratu selamba siap senyum lagi.Cawan dipegang di bawa ke bibir lalu dia hirup perlahan air milo yang dibancuhnya sebentar tadi.

Aulia begang dengan kata - kata yang dilemparkan oleh ratu tadi.Tanpa rasa takut dia tampar pipi ratu.Dia puas bila pipi itu merah akibat dengan tamparanya.'Jangan melampau ratu.I bukan perempuan murahan macam yang you cakap.'Usai berkata dia berlalu pergi meninggalkan ratu.

Siap kau ratu.Tak apa hari ini  hari kau ejek lah sepuas hati kau, esok lusa kau pula yang akan menderita.

Pipi yang merah dibiarkan tanpa di sentuh.Dia geleng kepala dengan kelakuan aulia.Ratu sedar dia telah terlepas cakap.Tapi nak buat macam mana aulia memang perempuan murahan.Ratu tarik nafas dan hembus perlahan.Dia tak takut langsung dengan ugutan aulia.Kononnya aulia akan buat dia menderita dan rampas haikal.Bunyi kiriman sms menyentakkan ratu.Dia buka aplikasi whatsup nampaknya kiriman dari tunangnya haikal.Dia baca sepintas lalu dan tak sampai seminit laju jari jemarinya menaip  membalas kiriman itu.

Ratu tak ada mood.Gembira dapat ciuman free dari aulia.Satu pemandangan indah yang haikal hadiahkan pada ratu.Ratu happy sangat!!!!!!!

Ratu geram!!Kini perang kecil bermula.Haikal melepaskan keluhan.Ahh pasti Ratu nampak drama tadi.Ini semua salah aulia kalaulah gadis itu tak menciumnya pasti dia tak bergaduh dengan ratu.Makin melampau aulia sekarang ni makin dia berlembut makin menjadi godaan aulia.Ini semua salahnya kerana terlampau baik pada gadis itu.Takut kalau perkara itu berulang lagi dia berjanji pada dirinya akan mempercepatkan majlisnya dengan ratu.Hanya ratu yang akan menjadi suri hatinya bukan aulia.Gadis itu memang murah , dia tak sanggup kalau dia kehilangan ratu gara - gara aulia.Bagi dia aulia hanyalah kawan tak lebih dari itu.

GODAWhere stories live. Discover now