Ben burdan cıkmanın yolunu arıyordum. Arkamı döndüm ama döner dönmez halka filmindeki gibi bir kızla karşılastım.54321 diye saymaya başladı sıfıra geldiğinde kendimi başka bir odada buldum ama burda yanlız degildim ben mevsim babam ve annem hepimiz biradaydık. Anlasılan bu kız hepimize aynı şeyleri yapmış. Aradan babamın sesi duyildu "bu kız cok eskiden bu koyde yasıyormuş ancak kanala düserek hayatını kaybetmis. Bu köyde onu kimse sevmiyormuş zaten onu kanala atan kişi de köyde yasayan bşka bir çocukmuş bu kız da bu köye gelen her kesi öldürmek istiyor " daha sonra korna sesi geldi ve yanımızda dikilen kız birden korna sesinin geldiği yere dogru yavaş yavaş zombiyi andıran adımlarla ilerledi. Biz de bu fırsatı degerlendirdik. Benim daha önce gördüğüm gizli kapıdan dısarı ćiktık. Bu kapı upuzun bir tünele açılıyordu. Tünel neredeyse 2kmdi . Kosarak tünelden ćıktık tabi biz kosarken bir fısıldama vardı "kurtulamassınız"diye. Tünelden çıktıģımızda evimizin arka bahcesindeydik çok sasırmış ve çok korkmuşuk.eve girdik 8-9ay sonra rüyalarıma girmeye başldı. Ve bu hala devam etti ama sonra esrarengiz bir biçimde rüyamdan kayboldu bunun nedenini de arkadaslarımdan duydum. O kızın lanetini yaptıran kişi annesiymiş kızına büyü yaptırmış ama annesi olunce o büyü de kalkmıs böylece biz de ailecek derin bir nefes almış olduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
köy evinde yaşananlar
Mystery / Thrillerumarım begenirsiniz hikayelerin devamının gelmesini istiyorsanız beğenin