0.4

222 13 0
                                    

Jimin bu öfkesiyle o kızıda öldürebilirdi. Bunu yapabilirdi. Hiç bir şeyden korkmuyordu.
Jimin hemen kızın evinin yolunu tuttu.
Kapıyı sessizce açtı. Danbi kaçmaya çalışsada kaçamadı kafasına ağır bir darbe alarak bayıldı. Jimin onu ormandaki evine götürdü. Bunun bir manyaklık olduğunu biliyordu ama kendine engel olması imkansızdı.
Kızı bir şekilde ayılttı. "Seç birini" dedi. Önünde duran sevgilisini seçmeyeceği kesindi. Bangtan üyelerininde ölmesini istemiyordu. Kaçmaya çalıştı. "Aa... Danbi yakışıyor mu güzelim? Bak senin yüzünden şimdi sevgilin ölecek." dedi Jimin. Danbi onu yapmasına izin vermemeliydi. Jimin orda duran bir silahı aldı. Yavaşça boynunda gezindirmeye başladı. Kimse birşey yapamıyordu elleri ve ayakları bağlıydı herkesin. Sadece yaptığını izlemekle yetindiler. "Bunun sorumlusu sensin güzelim." ve oğlanın beynine doğrultur silahı. "Herşey bitti danbi. Bunu sen yaptın. Sen kötü birisin." ve sıktı silahı genç. Kız ise sadece ağlamakla yetindi. Oğlan yere yığıldı. Sevgilisi şuanda ölürken onun hiçbirşey yapamadan durması onu suçlu hissettiriyordu. "Jimin" dedi Seokjin ve kafasına sandalyeyi indirdi. Seokjin birşekilde sandalyeden kurtulabilmişti diğerlerini kurtarmak için sandaleyi jiminin kafasına attı ve bayılmayıncada sandalyenin ayağını 4 kere kafasına geçirmişti. Jimin bayılmıştı. "Kaçın uyanmadan kaçın!" evdeki herkes kaçmaya çalıştı. Ama bir problem vardı kapı kitliydi. Arka kapıyı denediler o kapıysa açılmıştı. O kapıyı jimin bilmiyordu. Bu yüzden kitli değildi. Özgürlükleri için kaçtılar.

Are you ready to die? || Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin