~Bu bölüm Jiminden.~
Uyandığımda sağ omuzumda bir ağrı hissettim. Bunun nedenini öğrenmek adına başımı sağ omuzuma doğru çevirdiğimde bana yaslanmış ve kafasını omuzuma koymuş bir Danbi beklemiyordum elbette. Kafamı onun kafasına yaslayıp gözlerimi kapattım.Sert bir şekilde itilmem ve yere çakılmamla aniden fırladım. Götümün üstüne düştüğüm için acıyordu."Kesin morardı" diye geçirdim içimden. Kafamı kaldırıp baktığımda ise Danbi korkmuş gözlerle bana bakıyordu. Ayağa kalkıp yerime oturdum. Fakat oturmamla kalkmam bir oldu çünkü götüm çok acıyordu.Danbiye yavru köpek bakışları atarak yavaşça koltuğa oturdum. Sanırım daha çok yolumuz vardı. "Şey... Bireden öyle görünce-" "Sorun değil." Kafasını sallamakla yetindi ve kafasını boynuma gömüp derin bir iç çekti. "Seni seveceğim aklımın ucundan bile geçmezdi." Aslında şaşırmıştım. Çünkü benimde aklımdan geçmezdi beni seveceği. " Ne yani beni seviyormusun?" "Bilmiyorum.." Danbiyi cidden anlamıyorum. Daha az önce 'seni seviceğima aklımın ucundan bile geçmezdi' diyen oydu sonuçta. "Jimin." "Hm?" "Ben senden hoşlanıyorum.. Ama-" " Bende seni sevi--" "Jimin!" Bu kız cidden baş belasıㅋㅋ ""
Danbi Jiminin dudaklarına 1 saniyeliğine yapıştı. Jimin neler olduğunu anlamamıştı. "beni öptün" diyerek gözleri yokolana kadar gülmüştü. "danbi öptüm çünkü bilmiyorum.. öpmem lazım gibi hissettim" "beni istediğin zaman öpebilirsin danbi" diyerek kızın dudaklarına yapıştı genç oğlan. arkada onu izleyen hyunglarını farketmeden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are you ready to die? || Park Jimin
FanfictionPark Jimin kişisi size bir fotoğraf yolladı! JiminP: bence ordan uzaklaşmalısın güzelim.