Yoongi küçükken çok yalnızdı hiç arkadaşı yoktu(Sokak kedileri dışında)o yüzden herkes onu sapık sanıyordu ama öyle değildi.Herkes ondan uzak duruyordu.Suga çoğu zaman sokakta uyuyordu yani evden kaçıyordu.Soğuk zeminde veya otobüs duraklarından zaman tek arkadaşları sokak kedileriydi.Küçükken kahraman olmak isterdi.Birileri tarafından taktir edilmeyi,sevilmeyi istiyordu.Hayallerini yıkan insanlar oldu.Kariyeri için ailesi onu desteklemedi.O zaman kırılan özgüvenini hayranları gurura dönüştürdü.Yoongi bir kaç yıl sonra hayranlarının onu unutacağını düşünüyordu yeniden ona herkesin sapık gözüyle bakacağın.Asla mutlu olamayacağını düşünüyordu.18 yaşında tedaviler almaya başladı.Piskolojik sorunları oldu.Kendini öldürmeye bile çalıştı.Bir kaç gün kendini banyoya kilitleyip soğuk zeminde yattı.Asosyaldi ve insanlardan korkuyordu.Çok fazla şey yaşadı ama pes etmedi.Ve şimdi Daegu sokaklarında albüm satmaya çalışan o çocuğun elindeyılın en iyi artist ödülü var.Şimdi bütün A.R.M.Y şer onunla gurur duyuyor.O bu savaşta kaderine razı olmadı ve mücadele etti.Hayatta onu bu şekilde ödüllendirdi.Şimdi çoğu kişinin oppası o.Suga:Shıpperleri sevmiyorum ama gay denmesinden nefret ediyorum.dedi.Bizde Suga nın yolundan gidelim Ne olursa olsun pes etmeyelim(benim biasımda yoongi)
Yoongi biaslılar yorum yazsın